Automobilka Ferrariu konečně poodhalila svůj připravovaný hybridní supersport, který na sebe v posledních dnech přitahoval ohromnou pozornost. Oficiálních informací o stroji totiž máme naprosté minimum, hned dvakrát už se ale podařilo silně maskovaný prototyp natočit během testovacích jízd v okolí Maranella.
O připravovaném hybridním modelu Ferrari se toho v posledních dnech napsalo mnoho, samotná automobilka však dlouho mlčela. Tedy až dosud. Na oficiálních profilech italského výrobce exkluzivních automobilů se totiž objevila ilustrace, která se snaží přitáhnout pozornost na zítřejší premiéru.
Název nového modelu sice zatím zůstává tajemstvím, i když na webu již kolují spekulace o kódovém označení F173, jak naznačil web Motor1. Z fotografií a videí maskovaného prototypu jsme se toho bohužel moc nedozvěděli ani o designu, nicméně to teď částečně mění alespoň ilustrace zadní části.
Ta poodhaluje hned čtveřici hranatých světel v zadní části, která mohou připomínat koncová světla Corvette C4. Kousek pod světly můžeme vidět naznačenou dvojici koncovek výfukového systému, které už jsme viděli i na testovacím prototypu. Naopak kousek nad světly je umístěn decentní integrovaný spoiler, který připomíná můstek spojující oba rohy karoserie.
Z hrubého náčrtu toho zatím bohužel více nevyčteme, přesto se zdá, že nové Ferrari se svým designem snaží působit výrazněji, než soudobé modely. Svou technikou a parametry na to však pravděpodobně bude mít plný nárok.
Jak totiž naznačují již dřívější spekulace, uprostřed vozu by měl být umístěn twin-turbo 3.9 litrový motor V8, který má spolupracovat rovnou se třemi elektromotory. Kombinovaný výkon této sestavy by se pak měl pohybovat okolo hranice rovných 1 000 koňských sil. Web Motor1 navíc naznačuje, že akceleraci z 0 na 100 km/h by nové hybridní Ferrari mohlo zvládnout dokonce za rovné 2 sekundy.
Více o designu a technických parametrech bychom se však mohli ještě dozvědět v příštích hodinách před premiérou, kdy se dá očekávat, že se automobilka pokusí přitáhnout ještě větší pozornost prostřednictvím svých sociálních sítí. Samotná premiéra se pak uskuteční již zítra, tedy ve středu 29.05.2019.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?