Automobilka Ferrariu konečně poodhalila svůj připravovaný hybridní supersport, který na sebe v posledních dnech přitahoval ohromnou pozornost. Oficiálních informací o stroji totiž máme naprosté minimum, hned dvakrát už se ale podařilo silně maskovaný prototyp natočit během testovacích jízd v okolí Maranella.
O připravovaném hybridním modelu Ferrari se toho v posledních dnech napsalo mnoho, samotná automobilka však dlouho mlčela. Tedy až dosud. Na oficiálních profilech italského výrobce exkluzivních automobilů se totiž objevila ilustrace, která se snaží přitáhnout pozornost na zítřejší premiéru.
Název nového modelu sice zatím zůstává tajemstvím, i když na webu již kolují spekulace o kódovém označení F173, jak naznačil web Motor1. Z fotografií a videí maskovaného prototypu jsme se toho bohužel moc nedozvěděli ani o designu, nicméně to teď částečně mění alespoň ilustrace zadní části.
Ta poodhaluje hned čtveřici hranatých světel v zadní části, která mohou připomínat koncová světla Corvette C4. Kousek pod světly můžeme vidět naznačenou dvojici koncovek výfukového systému, které už jsme viděli i na testovacím prototypu. Naopak kousek nad světly je umístěn decentní integrovaný spoiler, který připomíná můstek spojující oba rohy karoserie.
Z hrubého náčrtu toho zatím bohužel více nevyčteme, přesto se zdá, že nové Ferrari se svým designem snaží působit výrazněji, než soudobé modely. Svou technikou a parametry na to však pravděpodobně bude mít plný nárok.
Jak totiž naznačují již dřívější spekulace, uprostřed vozu by měl být umístěn twin-turbo 3.9 litrový motor V8, který má spolupracovat rovnou se třemi elektromotory. Kombinovaný výkon této sestavy by se pak měl pohybovat okolo hranice rovných 1 000 koňských sil. Web Motor1 navíc naznačuje, že akceleraci z 0 na 100 km/h by nové hybridní Ferrari mohlo zvládnout dokonce za rovné 2 sekundy.
Více o designu a technických parametrech bychom se však mohli ještě dozvědět v příštích hodinách před premiérou, kdy se dá očekávat, že se automobilka pokusí přitáhnout ještě větší pozornost prostřednictvím svých sociálních sítí. Samotná premiéra se pak uskuteční již zítra, tedy ve středu 29.05.2019.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.