Jako základ by přitom měl posloužit Renault Kwid, což je levné SUV prodávané doposud pouze na rozvojových trzích, jako je Indie, Indonésie nebo Brazílie. Malý vůz s omezenou výbavou a v indické verzi nechvalně proslulý také bídnou bezpečností se prodává už od roku 2015. Nějakou dobu se mluvilo také o verzi pro Evropu, která by se zřejmě prodávala pod značkou Dacia, na realizaci nikdy nedošlo. To se ale může změnit teď, kdy Renault ukázal čistě elektrickou verzi.
Na autosalonu v Šanghaji se představil model nazvaný Renault City K-ZE, v jehož tvarech je lehké vypozorovat Kwid. Změnou však prošel design přídě, interiéru a nepochybně bylo zapracováno i na bezpečnosti, Renault v tiskové zprávě tvrdí, že je K-ZE postaveno dle současných evropských standardů V interiéru nechybí výbava jako 8" displej infotainmentu, 4G WiFi a ovládání hlasem.
O konkrétní technice použité v K-Ze se zatím Renault nezmiňuje, měl by ale dojet kolem 250 kilometrů v cyklu NEDC. Při rapidním nabíjení by mělo stačit 40 minut k nabití z nuly na 80 %. Ani cena zatím nebyla zveřejněna, dá se však počítat s nižším základem než u Zoe.
Renault City K-ZE bude prozatím vyráběn pouze pro čínský trh, v joint-venture Renaultu s Dongfengem, prodej bude zahájen do konce tohoto roku. Renault City K-ZE přitom není jedinou verzí elektrického Kwidu pro čínský trh. Nedávno představená Venucia e30 je dalšíverzí K-ZE, lišící se pouze některými designovými prvky. Venucia je značka patřící pod joint-venture Nissanu s Dongfengem a produkuje převážně levnější vozy založené na technologii Nissanu. Nová e30 je již druhou generací elektrického vozu e30 od Venucie, ta první byla lokální variantou první generace Nissanu Leaf.