Zbrusu nová Toyota Proace City se 30. dubna 2019 představí ve světové premiéře na přehlídce užitkových vozidel v britském Birminghamu. Toyota s ní vstupuje do klíčového segmentu kompaktních dodávek, čímž rozšíří a zatraktivní svoji nabídku lehkých užitkových vozů.
Nová Toyota Proace City se připojí k dodávkovému vozu střední hmotnostní kategorie Proace pick-upu Hilux. Cílem nového modelu je posílit zastoupení Toyoty na evropském trhu lehkých užitkových vozidel, kde kompaktní užitkové automobily odvozené od osobních verzí tvoří přibližně 35 % celkových prodejů.
Nová Toyota Proace City je dalším výsledkem úspěšné spolupráce Toyoty s Groupe PSA, ze které vzešla i stávající modelová řada užitkových vozů Proace .
Kompletní podrobnosti o nové Toyotě Proace City včetně pohonných jednotek, provedení karoserie a rozměrů budou oznámeny během světové premiéry tohoto modelu.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?