Nejnovější crossover značky Hyundai, jehož jméno dnes automobilka prozradila, bude mít premiéru na autosalonu v New Yorku. Venue bude nejmenším crossoverem v nabídce a jeho domovským prostředím bude především město, kde by měl cílit na mladší zákazníky.
O cílové skupině ostatně jasně vypovídají i fotografie, které Hyundai prezentovalo společně s představením nového modelu. O technice toho zatím příliš mnoho nevíme, automobilka však prozradila, že jméno „Venue" bylo zvoleno jako odkaz na místo, kde „lidé chtějí být viděni, v tomto případě ve vozidle." Hyundai se tak lehce odklonilo do svého zvyku dávat modelům SUV jména podle konkrétních míst a měst, jako v případě Kony či Santa Fe.
Premiéra je naplánována na autosalon v New Yorku, tedy na 17. duben tohoto roku. O vzhledu i technice zatím automobilka mlčí, prohlédnout si můžeme pouze zadní část vozu s logem a názvem modelu. Internetem se však již šíří zajímavé spekulace, podle kterých bude Venue zcela odlišné od modelu Kona.
Jak s odkazem na Motor Trend uvádí web Motor1, nový crossover by měl být výrazně hranatější, možná až lehce "krabicovitý." Nabízí se tak možnost, že by Venue mohlo vycházet z konceptu Carlino, který Hyundai prezentovala před pár lety v Indii.
Bez ohledu na design je však jisté, že uvnitř se vůz bude snažit ohromit moderní výbavou, včetně moderních technologií. Podle webu Carscoops bychom se tak mohli dočkat 8-palcového displeje infotainmentu s podporou Apple CarPlay či Android Auto nebo až sedmi airbagů.
Vzhledem k velikosti modelu se pak dá čekat, že pod kapotou najdeme menší 1.0 litrový přeplňovaný benzínový čtyřválec i větší 1.4 litrové benzínové a naftové pohonné jednotky. Jedná se však pouze o spekulace a navíc je jisté, že se nabídka motorů bude lišit v závislosti na trzích.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.