Z Francie přijíždí hybridní DS 7 Crossback E-Tense. SUV s výkonem 300 koní se inspirovalo u Formule E

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 29. září 2018, 15:30 Google+

Ve voze DS 7 Crossback E-Tense 4×4 se odráží vynikající úroveň francouzského know-how, vůz dosahuje výkonu 300 k a točivého momentu 450 Nm, nabízí pohon všech 4 kol, dojezd ve 100% elektrickém režimu 50 km (norma WLTP) a rekuperaci energie při brzdění nebo zpomalení. Počínaje modelem DS 7 Crossback budou všechny nové vozy značky DS elektrifikované.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 22.10. 10:10) Napište svůj názor
DS 7 Crossback E-Tense 4x4

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 | foto: DS Automobiles

Sdílejte článek

Z odvahy se rodí dokonalost. Společnost DS Automobiles je první automobilkou, která nabízí vysoce výkonnou hybridní technologii (benzínový a elektrický motor) v segmentu kompaktních prémiových SUV.

Model DS 7 Crossback, který je na trhu od začátku roku 2018, se nyní vydává na nová teritoria a představuje se ve zcela nové verzi D7 Crossback E-Tense 4×4. Je to poprvé, co bude nějaké kompaktní SUV vybaveno 3 motory (1 spalovací a 2 elektrické) výsledkem je plug-in pohon využívající oba zdroje.

VÝKONNOST A INTELIGENCE

Pod kapotou se ukrývá benzínový motor 200 k (147 kW) spojený se dvěma elektromotory 109 k (80 kW) a osmistupňová elektrifikovaná automatická převodovka EAT8. Výsledkem je kombinovaný maximální výkon 300 k, maximální točivý moment 450 Nm, pohon 4×4.

V plně elektrickém režimu je D7 Crossback E-Tense 4×4 schopný urazit 50 km (cyklus WLTP, až 60 km v cyklu NEDS). Tento dojezd stačí pro každodenní cestu z domova do práce ve městě nebo na dálnici až do rychlosti 135 km/h. Při nízké hladině nabití baterie nebo v případě potřeby většího výkonu se přidá zážehový motor.

Řidič má k dispozici několik režimů řízení:

  • „Zéro émission“ je standardní režim. Po každém nastartování totiž naskočí elektrorežim pro větší komfort řízení, tichý chod a nulové emise CO2 a škodlivin;
  • „Sport“ pro vyšší výkon a větší požitek z řízení;
  • „Hybrid“ automaticky optimalizuje výkon a spotřebu paliva. Emise CO2 jsou v průměru nižší než 50 g/km;
  • „4WD“ zvyšuje pohyblivost a přilnavost na vlhkém, písečném nebo zasněženém povrchu.

D7 Crossback E-Tense 4×4, který využívá zkušenosti získané v závodech Formule E, dokáže díky funkci „Brake“ rekuperovat elektrickou energii při zpomalování a brzdění a prodloužit tak možnosti dojezdu. Další funkce „E-Save“ zase dokáže našetřit dostatek energie pro jízdu v plně elektrickém režimu pro posledních 10 nebo 20 km cesty.

img-responsive

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 | foto: DS Automobiles

Mapa na dotykové obrazovce vozu D7 Crossback E-Tense 4×4 zobrazuje řidiči v reálném čase vzdálenost, kterou lze ujet v plně elektrickém režimu, a umístění dobíjecích stanic. Baterie vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 se dobije za 2 hodiny přes přes zásuvku 32 A (zásuvka ve zdi a nabíječka 6,6 kW) nebo za 8 hodin přes klasickou domácí zásuvku 8 A.

PROSTORNOST A ELEGANCE

Prostornost kabiny vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 je stejná jako ve verzi se spalovacím motorem a pro co největší objem zavazadlového prostoru jsou baterie umístěné pod podlahou.

img-responsive

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 | foto: DS Automobiles

Charismatický vzhled vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 podtrhují specifická kola 19" a nový odstín karoserie Cristal Pearl. O péči věnované každému detailu svědčí písmeno E vyražené na páce převodovky, které bylo použito i u koncepčního vozu DS E-Tense.

DS 7 Crossback E-Tense 4×4 je rovněž první vůz, který má v nabídce styl interiéru „Inspirace DS Rivoli“ v perlově šedé barvě.

Vytisknout

Diskuze: Z Francie přijíždí hybridní DS 7 Crossback E-Tense. SUV s výkonem 300 koní se inspirovalo u Formule E

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 22.10.2018 10:10 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut z roku 1955 se stal nejdražším prodaným automobilem všech dob

Svět má nového nejdražšího veterána. Ferrari pokořil odvěký rival

MG EHS

Závodní premiéra nového MG EHS s výkonem 258 koní

Brabus Marine Shadow 300 Edition One

Brabus nejsou jen nabušené Mercedesy, Shadow 300 Edition One je toho důkazem

Ford Ranger Raptor

Máte zálusk na nového Raptora? Ode dneška si jej můžete objednat či nakonfigurovat

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Prosklená budova ředitelství automobilky Renault v Boulogne-Billancourt

Renault se rozhodl stáhnout z Ruska, ale nechal si zadní vrátka otevřená

Ilustrační foto

Ceny zánovních aut narazily na strop a poprvé za dva roky klesají, ale...

Hyundai i20 N

TEST: Hyundai I20 N – pořádně nabroušená nákupní taška, jde o krále malých hothatchů?

on-line prodej

Ojetá auta v zemích V4? Lidé kroutí hlavami

renault kangoo

Radikální názory politiků vůči Rusku Renault nesdílí, hledá řešení

Lexus UX představuje stylový a všestranný městský crossover

Modernizovaný Lexus UX přinese spoustu novinek

e-skútr HECHT

Skútr je skvělý pro práci i zábavu, jeho provoz má ale i druhou stranu mince

Ilustrační foto

Jak vybrat havarijní pojistku?

Honda ZR-V

První zmínky o zcela novém SUV automobilky Honda

Legendy

Už máte vstupenky na Legendy 2022? Můžete si je zakoupit nyní z pohodlí domova

reklama

Doporučujeme

Ilustrační foto

Podzimní příprava automobilu? Víme, na co byste neměli zapomenout

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. TEST: Hyundai I20 N – pořádně nabroušená nákupní taška, jde o krále malých hothatchů?

  2. Modernizovaný Lexus UX přinese spoustu novinek

  3. Radikální názory politiků vůči Rusku Renault nesdílí, hledá řešení

  4. Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

  5. Ceny zánovních aut narazily na strop a poprvé za dva roky klesají, ale...

  6. Renault se rozhodl stáhnout z Ruska, ale nechal si zadní vrátka otevřená

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud