Z Francie přijíždí hybridní DS 7 Crossback E-Tense. SUV s výkonem 300 koní se inspirovalo u Formule E

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 29. září 2018, 15:30 Google+

Ve voze DS 7 Crossback E-Tense 4×4 se odráží vynikající úroveň francouzského know-how, vůz dosahuje výkonu 300 k a točivého momentu 450 Nm, nabízí pohon všech 4 kol, dojezd ve 100% elektrickém režimu 50 km (norma WLTP) a rekuperaci energie při brzdění nebo zpomalení. Počínaje modelem DS 7 Crossback budou všechny nové vozy značky DS elektrifikované.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 22.10. 10:10) Napište svůj názor
DS 7 Crossback E-Tense 4x4

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 | foto: DS Automobiles

Sdílejte článek

Z odvahy se rodí dokonalost. Společnost DS Automobiles je první automobilkou, která nabízí vysoce výkonnou hybridní technologii (benzínový a elektrický motor) v segmentu kompaktních prémiových SUV.

Model DS 7 Crossback, který je na trhu od začátku roku 2018, se nyní vydává na nová teritoria a představuje se ve zcela nové verzi D7 Crossback E-Tense 4×4. Je to poprvé, co bude nějaké kompaktní SUV vybaveno 3 motory (1 spalovací a 2 elektrické) výsledkem je plug-in pohon využívající oba zdroje.

VÝKONNOST A INTELIGENCE

Pod kapotou se ukrývá benzínový motor 200 k (147 kW) spojený se dvěma elektromotory 109 k (80 kW) a osmistupňová elektrifikovaná automatická převodovka EAT8. Výsledkem je kombinovaný maximální výkon 300 k, maximální točivý moment 450 Nm, pohon 4×4.

V plně elektrickém režimu je D7 Crossback E-Tense 4×4 schopný urazit 50 km (cyklus WLTP, až 60 km v cyklu NEDS). Tento dojezd stačí pro každodenní cestu z domova do práce ve městě nebo na dálnici až do rychlosti 135 km/h. Při nízké hladině nabití baterie nebo v případě potřeby většího výkonu se přidá zážehový motor.

Řidič má k dispozici několik režimů řízení:

  • „Zéro émission“ je standardní režim. Po každém nastartování totiž naskočí elektrorežim pro větší komfort řízení, tichý chod a nulové emise CO2 a škodlivin;
  • „Sport“ pro vyšší výkon a větší požitek z řízení;
  • „Hybrid“ automaticky optimalizuje výkon a spotřebu paliva. Emise CO2 jsou v průměru nižší než 50 g/km;
  • „4WD“ zvyšuje pohyblivost a přilnavost na vlhkém, písečném nebo zasněženém povrchu.

D7 Crossback E-Tense 4×4, který využívá zkušenosti získané v závodech Formule E, dokáže díky funkci „Brake“ rekuperovat elektrickou energii při zpomalování a brzdění a prodloužit tak možnosti dojezdu. Další funkce „E-Save“ zase dokáže našetřit dostatek energie pro jízdu v plně elektrickém režimu pro posledních 10 nebo 20 km cesty.

img-responsive

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 | foto: DS Automobiles

Mapa na dotykové obrazovce vozu D7 Crossback E-Tense 4×4 zobrazuje řidiči v reálném čase vzdálenost, kterou lze ujet v plně elektrickém režimu, a umístění dobíjecích stanic. Baterie vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 se dobije za 2 hodiny přes přes zásuvku 32 A (zásuvka ve zdi a nabíječka 6,6 kW) nebo za 8 hodin přes klasickou domácí zásuvku 8 A.

PROSTORNOST A ELEGANCE

Prostornost kabiny vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 je stejná jako ve verzi se spalovacím motorem a pro co největší objem zavazadlového prostoru jsou baterie umístěné pod podlahou.

img-responsive

DS 7 Crossback E-Tense 4x4 | foto: DS Automobiles

Charismatický vzhled vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 podtrhují specifická kola 19" a nový odstín karoserie Cristal Pearl. O péči věnované každému detailu svědčí písmeno E vyražené na páce převodovky, které bylo použito i u koncepčního vozu DS E-Tense.

DS 7 Crossback E-Tense 4×4 je rovněž první vůz, který má v nabídce styl interiéru „Inspirace DS Rivoli“ v perlově šedé barvě.

Vytisknout

Diskuze: Z Francie přijíždí hybridní DS 7 Crossback E-Tense. SUV s výkonem 300 koní se inspirovalo u Formule E

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 22.10.2018 10:10 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

Proč se na mě lepí? Jak mají vypadat rozestupy

Nokian se ve střední Evropě zaměřuje na nabídku celoročních pnaumatik

Češi začínají hledat úspory, tahle volba nemusí být šťastnou

V rámci programu WheelSwap si cyklisté a kamioňáci vyzkoušeli jiný úhel pohledu na britské silnice

S koncem roku se zhoršuje viditelnost, platí to pro řidiče i chodce

on-line prodej

Ceny v bazarech budou dál klesat, ale očekáváme nepříjemnost

Ford Mustang Mach-E

TEST: Ford Mustang Mach-E - elektrická zadokolka se slušným dojezdem umí i pobavit

Volkswagen ID.4 GTX

Média: Volkswagen musí řešit zásadní problém, v Číně

Drako Dragon

Nové SUV Drako Dragon kombinuje výkon 1,47 MW se světlou výškou až 315 mm

Praga Bohema, český supersport s výkonem 700 koní

Praga nabídne nový supersport Bohema s výkonem 700 koní za 30 milionů Kč

Toyota Prius páté generace

Legenda se vrací: Toyota Prius páté generace

Toyota

Toyoty v příkopu a jeden mrtvý. Cvičení v Kolíně bylo až příliš realistické

DS 7 Crossback Louvre

TEST: DS 7 Louvre – stylové SUV, které upoutá jak designem, tak skvělým komfortem

Tesla Model X

Tesla svolává téměř 30 000 vozů Model X

Geely GE11

Základ pro polské elektromobily Izera dodá čínská Geely

Elan 01H - prototyp autobusu na vodíkový pohon

Za každou cenu, nový zákon zvýhodní nízkoemisní vozidla

Modernizovaný Jaguar XJ6 vznikl za spolupráce specializovaného oddělení Jaguar Classic a bubeníka kapely Iron Maiden

Šéf Jaguar Land Rover odstoupí z funkce

reklama

Doporučujeme

Ilustrační foto

Podzimní příprava automobilu? Víme, na co byste neměli zapomenout

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nové SUV Drako Dragon kombinuje výkon 1,47 MW se světlou výškou až 315 mm

  2. Ceny v bazarech budou dál klesat, ale očekáváme nepříjemnost

  3. Média: Volkswagen musí řešit zásadní problém, v Číně

  4. TEST: Ford Mustang Mach-E - elektrická zadokolka se slušným dojezdem umí i pobavit

  5. S koncem roku se zhoršuje viditelnost, platí to pro řidiče i chodce

  6. Proč se na mě lepí? Jak mají vypadat rozestupy

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud