První Raptor na Evropských silnicích? Ford představil monstrum, ze kterého padají brady

-mao / AutoRoad.cz, 21. srpna 2018, 15:58 Google+

Pickupy Ford s označením Raptor se staly naprostými legendami. Monstra kombinující praktičnost a velikost užitkových vozů s prostupností teréňáků a dynamikou rally speciálů dokáží potěšit každého řidiče. V Evropě jsme ale dlouho měli smůlu, neboť model Ranger tuto variantu dodnes postrádal. Čekání je ale konec.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ford představil evropský Ranger Raptor

Ford představil evropský Ranger Raptor | foto: Ford

Sdílejte článek

Když Ford začátkem měsíce oznámil, že na herní akci Gamescon představí jeden ze svých výkonných modelů, řada zahraničních novinářů očekávala evropskou premiéru modelu Ranger Raptor. A dnes v německém Cologne skutečně došlo k představení této bestie.

Srdcem evropského Raptoru se stal čtyřválcový dvoulitr o výkonu 210 koní, který díky dvojici turbodmychadel nabídne točivý moment až 500 Nm. Stejný motor se stejným označením už přitom nějakou chvíli brázdí Austrálií, takže se rozhodně nejedná o žádnou nevyzkoušenou novinku. Motor navíc bude spojen s novým 10-stupňovým automatem, který využívá i F-150 Raptor.

Tradiční systém pro volbu jízdních režimů Terrain Management System byl rozšířen na celkových šest možností. Řidič si tak nyní může vybrat režimy Normal, Sport, tráva/štěrk/sníh, bláto/písek, kameny a Baja. Volbu navíc usnadňuje tlačítko umístěné přímo na volantu.

Pokud se ale stále divíte, proč se premiéra odehrála na herní akci Gamescon, máme věru jednoduchou odpověď. Tou je pokračování herní série Forza Horizon 4, ve které si nový výkonný pick-up také střihne roli. A zatímco hru si budete moci zahrát již od 2. září, Ranger Raptor dorazí k evropským břehům až v polovině příštího roku.

Otázky však stále panují ohledně nasazení Rangeru Raptor i na domácím trhu, kde by se stal vůbec nejmenším pick-upem. Podle některých patentových zápisů se však zdá, že už je to jen otázkou času. Stále však panují dohady ohledně jeho motorizace. Zatímco někteří sází na 2.3 litrový benzín, jiní sází na diesel.

Nový Ford Ranger Raptor | zdroj: youtube.com

Pravdu a cenu na domácím trhu ale ukáže až čas.Podle prvních ukázek už je ale jasné, že s Raptorem by mohla být sranda k nezaplacení.

Google+ Vytisknout

Diskuze: První Raptor na Evropských silnicích? Ford představil monstrum, ze kterého padají brady

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

PRVNÍ JÍZDA: Peugeot 508 odhalil své karty. Víme jak jezdí a známe i ceny!

Porsche Cayenne asistovalo při ambiciozním pokusu o překonání rychlostního rekordu na kole

Lámání cyklistických rychlostních rekordů? Bez výkonných aut by to možné nebylo

Ilustrační fotografie

Sbohem tradiční ruční brzdo. Studie ukázala, proč z aut nezadržitelně mizí

Filtr pevných částic (DPF)

Filtr pevných částic: Jak zabránit, aby se z užitečného pomocníka nestala noční můra?

Ford představil evropský Ranger Raptor

Evropský Ford Ranger Raptor představen do detailu, milovníci extrému si smlsnou

VinFast

Vietnamské BMW? Nová značka představuje vozy, o jejichž vzniku rozhodovala veřejnost

Crash Test Ford Tourneo

Novinky z Euro NCAP: Jak dopadl nový Touareg, Audi A6, Ford Tourneo nebo nové Suzuki Jimny?

Otvírat dveře auta v myčce se rozhodně nevyplácí

Tanec u jedoucího auta? Ženu v myčce nakonec vyšel pořádně draho

Nová Honda CR-V nabídne i hybridní systém

Hybridní Honda CR-V dorazí i do Evropy, kdy se dočkají první zákazníci?

První test zimních pneumatik pro rok 2018 (Uniroyal  MS plus 77)

První testy zimních pneumatik: Rozdíl mezi první a poslední je více než 16 metrů

reklama
reklama

Doporučujeme

Starší motor

Únik chladící kapaliny? Toto bývají nejčastější příčiny louží pod motorem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Neuvěřitelný souboj řidiče s odtahovkou? Ke svobodě nechybělo mnoho

  2. První testy zimních pneumatik: Rozdíl mezi první a poslední je více než 16 metrů

  3. Jedna věc je za volantem nebezpečnější než telefon. Stát ji bez problému povoluje

  4. TEST: Subaru XV 1.6i EyeSight. Víte, v čem je tohle auto nejlepší na světě?

  5. Filtr pevných částic: Jak zabránit, aby se z užitečného pomocníka nestala noční můra?

  6. Armáda vyzbrojená létajícími Jeepy? Airgeep byl výkonný, ozbrojený a skutečně létal

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud