ŠKODA rozšiřuje modelovou řadu Karoq . Na Mezinárodním autosalonu v Paříži představí v říjnu 2018 česká automobilka vůz ŠKODA Karoq Scout, robustnější variantu populárního kompaktního SUV. Stejně jako všechny vozy ŠKODA s přívlastkem Scout je i Karoq Scout, kromě svého typického terénního vzhledu, standardně vybaven i pohonem 4×4.
Škoda Karoq se cítí jako doma ve městě i v terénu. Díky mnoha modelovým variantám splní nároky každého zákazníka – jak mladé rodiny, tak i příznivce jízdy mimo zpevněné komunikace. Stejně jako Octavia Scout a Kodiaq Scout nabízí i nejnovější člen rodiny Scout standardně pohon všech čtyř kol. Robustní off-roadové prvky navíc zdůrazňují jeho terénní potenciál. S paketem pro špatné cesty je Škoda Karoq Scout výborně připraven i pro mimořádně náročné výlety.
Efektivní výkonné motory a pohon všech kol Škoda nabízí model Karoq Scout standardně s pohonem všech kol a jedním ze tří efektivních motorů šetrných k životnímu prostředí. Kromě benzinového motoru 1,5 TSI s výkonem 110 kW (150 k) v kombinaci se sedmistupňovou převodovkou DSG jsou k dispozici také dva dieselové motory. Model s motorem 2,0 TDI s výkonem 110 kW (150 k) má sériově manuální šestistupňovou převodovku; sedmistupňová převodovka DSG je k dispozici volitelně. V nejvýkonnějším modelu Škoda Karoq Scout je motor 2,0 TDI o výkonu 140 kW (190 k), který je standardně vybaven sedmistupňovou převodovkou DSG.
Robustní prvky podtrhují off-roadový charakter Stříbrné ochranné prvky karoserie, výrazné lemy blatníků a antracitově černá 18palcová kola „Braga“ z lehkých slitin s leštěným povrchem zvýrazňují robustní vzhled vozu Škoda Karoq Scout . Jako alternativu nabízí Škoda i antracitová 19-palcová kola „Crater“ z lehkých slitin. Skla s vyšším stupněm tónování Sun Set v zadní části vozu a plakety Scout na předních blatnících dotvářejí energický vzhled. V interiéru upoutají pozornost sedadla s novými potahy a černohnědými kontrastními švy. Všechna sedadla mají vyšitý nápis Scout . Multifunkční kožený volant, pedály z nerezové oceli a diodové Ambientní osvětlení interiéru doplňují rozsáhlou sériovou výbavu.
Virtuální kokpit a další inteligentní funkce Řidiči si mohou individuálně konfigurovat virtuální kokpit v modelu Škoda Karoq Scout podle svých představ. Volba jízdního profilu také nabízí režim Off-road. Díky LTE-modulu a WLANhotspotu jsou cestující ve voze Škoda Scout ‚vždy online‘.
Typické pro modely Škoda je množství Simply Clever prvků a mnoho odkládacích prostor. Volitelné elektricky ovládané zadní výklopné dveře zavazadlového prostoru s funkcí tip-to-close se otevírají a zavírají stisknutím tlačítka nebo mírným tlakem na otevřené dveře; na přání umožňuje virtuální pedál pod zadním nárazníkem otevření dveří zavazadlového prostoru intuitivním pohybem nohy.
Škoda nabízí pro zavazadlový prostor variabilní podlahu. Síťové kapsy na vnitřní straně opěradel předních sedadel a středové konzole usnadňují každodenní život, podobně jako odkládací prostor pro drobné mince a parkovací karty na straně řidiče nebo držák pro multimediální zařízení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.