Audi pokračuje ve své modelové ofenzivě ve vyšší třídě. Po nových modelech Audi A6 a Audi A7 představuje prémiová značka nyní poprvé novou generaci Audi A6. Elegantní limuzína vyniká ve svém segmentu všestranností, ať se jedná o digitalizaci, komfort nebo sportovní charakter. Značka Audi kromě toho odhalila v Ženevě prototyp svého prvního modelu s čistě elektrickým pohonem. Sportovní SUV nabízí prostor a komfort typického automobilu vyšší třídy s dojezdem, který umožňuje praktické využití vozidla v každodenním provozu.
Nové Audi A6 Limuzína: Modernizace v segmentu manažerských vozů
Audi představuje nový model A6. S osmou generací úspěšné limuzíny vyšší třídy v technicky elegantním pojetí zároveň přináší do příslušného segmentu velký počet inovací i dosud nebývalou všestrannost. Společně s modely A8 a A7 Sportback je A6 výrazným ambasadorem nového designérského stylu Audi. Svými napnutými plochami, jasnými hranami a markantními liniemi vyzařuje sportovní eleganci, high-tech a vysokou kvalitu.
Ve svém segmentu progresivní interiér důsledně sází na zcela digitální ovládací systém. Systém MMI touch response s haptickou a akustickou zpětnou vazbou umožňuje rychlé a intuitivní ovládání. Rozsáhlá nabídka řešení v oblastech konektivity a asistenčních systémů přináší ještě vyšší úroveň bezpečnosti a komfortu. Mezi největší novinky v nabídce asistenčních systémů patří kromě adaptivního asistenta řízení také parking pilot a garage pilot. Obě funkce rozšíří nabídku výbavy v průběhu letošního roku. Adaptivní asistent řízení podporuje řidiče zajišťováním akcelerace, zpomalování i změn směru jízdy a pomáhá udržovat vozidlo ve svém jízdním pruhu i v místech se zúžením a při průjezdu staveništěm.
Za jízdy je Audi A6 agilní jako sportovní automobil a obratné jako kompaktní vůz. Zásadní podíl na tom má nové dynamické řízení všech kol, které kombinuje bezprostřední, sportovní reakce na povely řidiče se suverénní jízdní stabilitou a zmenšuje průměr otáčení limuzíny až o 1,1 metru. Nový koncept tlumení zprostředkovává intenzivní a zároveň velmi detailní informace o dění mezi pneumatikami a povrchem vozovky.
Při zahájení prodeje v Evropě bude Audi nabízet nové A6 se dvěma výkonnými a kultivovanými motory – zážehovým šestiválcem 3.0 TFSI s výkonem 250 kW (340 k) a vznětovým šestiválcem 3.0 TDI s výkonem 210 kW (286 k). Všechny motory jsou sériově vybaveny částečně hybridním systémem, který zvyšuje komfort a hospodárnost.
Výrobu nového modelu Audi A6 zajišťuje závod Neckarsulm. Nové Audi A6 bude uvedeno na český trh počátkem léta 2018.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.