Společnost Nissan představila množství nových prvků a designových úprav svého populárního kompaktního crossoveru Juke. Tyto změny vylepšují exteriér i interiér vozu, který se poprvé představil veřejnosti ve stánku společnosti Nissan na autosalonu v Ženevě.
Vylepšení dodávají přední části modelu Juke nový, moderní vzhled. Zahrnují nápadnou mřížku chladiče V-motion s tmavým chromováním, tmavý vnitřek světlometů a tmavé ukazatele směru na zrcátkách dveří. Od úrovně výbavy Acenta jsou nyní standardem mlhová světla LED. Od úrovně výbavy Acenta do řady Juke přibyly tři nové designy 16 a 18palcových hliníkových kol. Zákazníci, kteří chtějí svůj vůz designově ozvláštnit, si mohou kola u úrovně výbavy Tekna přizpůsobit pomocí barevných vložek.
Program personalizace zahrnuje rovněž barevné části karoserie, včetně lišt předních a zadních nárazníků, bočních prahů dveří a krytů zrcátek. Jedná se o příplatkový volitelný prvek u úrovní výbavy N-Connecta a Tekna. Zákazníci si dále mohou vybrat ze dvou nových barev karoserie – modré Vivid a bronzové Chestnut.
Hudební fanoušky u Nissanu Juke potěší audiosystém BOSE Personal. Tento oceňovaný automobilový audiosystém zajišťuje díky digitální úpravě zvuku a šesti vysoce výkonným reproduktorům BOSE 360° poslechový zážitek. Šestice reproduktorů zahrnuje i dva průkopnické reproduktory BOSE UltraNearfield™ zabudované do opěrky hlavy řidiče. Tento systém využívá pouze společnost Nissan.
Vylepšení interiéru zahrnuje dvě nové barvy pro personalizaci – oranžovou Energy a modrou Power. Tyto barvy dále podtrhují design středové konzoly, výdechů ventilace, obložení dveří a čalounění sedadel. K dispozici stále zůstává možnost personalizace lesklou černou barvou. Personalizace interiéru je u úrovní výbavy N-Connecta a Tekna standardem. Volant je také potažen kvalitnější kůží a sdružený přístrojový panel je nyní jasnější díky novému informačnímu displeji, který zobrazuje bílý text na černém pozadí.
Ken Ramirez, první viceprezident společnosti Nissan Europe pro prodej a marketing, uvedl: „Nissan Juke je v oblasti crossoverů v segmentu B průkopnickým vozem a patří dnes k našim nejzavedenějším a nejoblíbenějším modelům. Tyto nové prvky poskytují zákazníkům větší možnost volby a vylepšují výrazný design, kterým je Juke proslulý.“
Nissan Juke je původním crossoverem segmentu B a je dostupný ve čtyřech úrovních výbavy – Visia, Acenta, N-Connecta a Tekna. Každý Nissan Juke je standardně vybaven klimatizací, elektrickým ovládáním zrcátek dveří a předních a zadních oken, CD audiosystémem s portem AUX a světly LED pro denní svícení.
Úroveň výbavy Acenta přidává systém Nissan Dynamic Control, přední mlhová světla, tempomat s omezovačem rychlosti, automatickou klimatizaci, zatmavená skla, konektor USB a možnost připojení Bluetooth. Od úrovně N-Connecta je Juke vybaven multimediálním systémem NissanConnect, zadní parkovací kamerou, inteligentním klíčem Nissan se startováním tlačítkem, elektrickým sklápěním zrcátek dveří, částečně koženými sedadly a automatickými světelnými senzory.
Nejvyšší úroveň výbavy Tekna přidává systém upozornění na opuštění jízdního pruhu, systém sledování mrtvého úhlu, inteligentní panoramatický kamerový systém, plně kožená vyhřívaná přední sedadla a audiosystém BOSE Personal. Mnohé ze standardních prvků úrovní N-Connecta a Tekna jsou u nižších úrovní k dispozici jako volitelná výbava.
Vylepšený Nissan Juke se v Evropě bude prodávat od května 2018.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?