Společnost Nissan představila množství nových prvků a designových úprav svého populárního kompaktního crossoveru Juke. Tyto změny vylepšují exteriér i interiér vozu, který se poprvé představil veřejnosti ve stánku společnosti Nissan na autosalonu v Ženevě.
Vylepšení dodávají přední části modelu Juke nový, moderní vzhled. Zahrnují nápadnou mřížku chladiče V-motion s tmavým chromováním, tmavý vnitřek světlometů a tmavé ukazatele směru na zrcátkách dveří. Od úrovně výbavy Acenta jsou nyní standardem mlhová světla LED. Od úrovně výbavy Acenta do řady Juke přibyly tři nové designy 16 a 18palcových hliníkových kol. Zákazníci, kteří chtějí svůj vůz designově ozvláštnit, si mohou kola u úrovně výbavy Tekna přizpůsobit pomocí barevných vložek.
Program personalizace zahrnuje rovněž barevné části karoserie, včetně lišt předních a zadních nárazníků, bočních prahů dveří a krytů zrcátek. Jedná se o příplatkový volitelný prvek u úrovní výbavy N-Connecta a Tekna. Zákazníci si dále mohou vybrat ze dvou nových barev karoserie – modré Vivid a bronzové Chestnut.
Hudební fanoušky u Nissanu Juke potěší audiosystém BOSE Personal. Tento oceňovaný automobilový audiosystém zajišťuje díky digitální úpravě zvuku a šesti vysoce výkonným reproduktorům BOSE 360° poslechový zážitek. Šestice reproduktorů zahrnuje i dva průkopnické reproduktory BOSE UltraNearfield™ zabudované do opěrky hlavy řidiče. Tento systém využívá pouze společnost Nissan.
Vylepšení interiéru zahrnuje dvě nové barvy pro personalizaci – oranžovou Energy a modrou Power. Tyto barvy dále podtrhují design středové konzoly, výdechů ventilace, obložení dveří a čalounění sedadel. K dispozici stále zůstává možnost personalizace lesklou černou barvou. Personalizace interiéru je u úrovní výbavy N-Connecta a Tekna standardem. Volant je také potažen kvalitnější kůží a sdružený přístrojový panel je nyní jasnější díky novému informačnímu displeji, který zobrazuje bílý text na černém pozadí.
Ken Ramirez, první viceprezident společnosti Nissan Europe pro prodej a marketing, uvedl: „Nissan Juke je v oblasti crossoverů v segmentu B průkopnickým vozem a patří dnes k našim nejzavedenějším a nejoblíbenějším modelům. Tyto nové prvky poskytují zákazníkům větší možnost volby a vylepšují výrazný design, kterým je Juke proslulý.“
Nissan Juke je původním crossoverem segmentu B a je dostupný ve čtyřech úrovních výbavy – Visia, Acenta, N-Connecta a Tekna. Každý Nissan Juke je standardně vybaven klimatizací, elektrickým ovládáním zrcátek dveří a předních a zadních oken, CD audiosystémem s portem AUX a světly LED pro denní svícení.
Úroveň výbavy Acenta přidává systém Nissan Dynamic Control, přední mlhová světla, tempomat s omezovačem rychlosti, automatickou klimatizaci, zatmavená skla, konektor USB a možnost připojení Bluetooth. Od úrovně N-Connecta je Juke vybaven multimediálním systémem NissanConnect, zadní parkovací kamerou, inteligentním klíčem Nissan se startováním tlačítkem, elektrickým sklápěním zrcátek dveří, částečně koženými sedadly a automatickými světelnými senzory.
Nejvyšší úroveň výbavy Tekna přidává systém upozornění na opuštění jízdního pruhu, systém sledování mrtvého úhlu, inteligentní panoramatický kamerový systém, plně kožená vyhřívaná přední sedadla a audiosystém BOSE Personal. Mnohé ze standardních prvků úrovní N-Connecta a Tekna jsou u nižších úrovní k dispozici jako volitelná výbava.
Vylepšený Nissan Juke se v Evropě bude prodávat od května 2018.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?