Společnost Nissan představila množství nových prvků a designových úprav svého populárního kompaktního crossoveru Juke. Tyto změny vylepšují exteriér i interiér vozu, který se poprvé představil veřejnosti ve stánku společnosti Nissan na autosalonu v Ženevě.
Vylepšení dodávají přední části modelu Juke nový, moderní vzhled. Zahrnují nápadnou mřížku chladiče V-motion s tmavým chromováním, tmavý vnitřek světlometů a tmavé ukazatele směru na zrcátkách dveří. Od úrovně výbavy Acenta jsou nyní standardem mlhová světla LED. Od úrovně výbavy Acenta do řady Juke přibyly tři nové designy 16 a 18palcových hliníkových kol. Zákazníci, kteří chtějí svůj vůz designově ozvláštnit, si mohou kola u úrovně výbavy Tekna přizpůsobit pomocí barevných vložek.
Program personalizace zahrnuje rovněž barevné části karoserie, včetně lišt předních a zadních nárazníků, bočních prahů dveří a krytů zrcátek. Jedná se o příplatkový volitelný prvek u úrovní výbavy N-Connecta a Tekna. Zákazníci si dále mohou vybrat ze dvou nových barev karoserie – modré Vivid a bronzové Chestnut.
Hudební fanoušky u Nissanu Juke potěší audiosystém BOSE Personal. Tento oceňovaný automobilový audiosystém zajišťuje díky digitální úpravě zvuku a šesti vysoce výkonným reproduktorům BOSE 360° poslechový zážitek. Šestice reproduktorů zahrnuje i dva průkopnické reproduktory BOSE UltraNearfield™ zabudované do opěrky hlavy řidiče. Tento systém využívá pouze společnost Nissan.
Vylepšení interiéru zahrnuje dvě nové barvy pro personalizaci – oranžovou Energy a modrou Power. Tyto barvy dále podtrhují design středové konzoly, výdechů ventilace, obložení dveří a čalounění sedadel. K dispozici stále zůstává možnost personalizace lesklou černou barvou. Personalizace interiéru je u úrovní výbavy N-Connecta a Tekna standardem. Volant je také potažen kvalitnější kůží a sdružený přístrojový panel je nyní jasnější díky novému informačnímu displeji, který zobrazuje bílý text na černém pozadí.
Ken Ramirez, první viceprezident společnosti Nissan Europe pro prodej a marketing, uvedl: „Nissan Juke je v oblasti crossoverů v segmentu B průkopnickým vozem a patří dnes k našim nejzavedenějším a nejoblíbenějším modelům. Tyto nové prvky poskytují zákazníkům větší možnost volby a vylepšují výrazný design, kterým je Juke proslulý.“
Nissan Juke je původním crossoverem segmentu B a je dostupný ve čtyřech úrovních výbavy – Visia, Acenta, N-Connecta a Tekna. Každý Nissan Juke je standardně vybaven klimatizací, elektrickým ovládáním zrcátek dveří a předních a zadních oken, CD audiosystémem s portem AUX a světly LED pro denní svícení.
Úroveň výbavy Acenta přidává systém Nissan Dynamic Control, přední mlhová světla, tempomat s omezovačem rychlosti, automatickou klimatizaci, zatmavená skla, konektor USB a možnost připojení Bluetooth. Od úrovně N-Connecta je Juke vybaven multimediálním systémem NissanConnect, zadní parkovací kamerou, inteligentním klíčem Nissan se startováním tlačítkem, elektrickým sklápěním zrcátek dveří, částečně koženými sedadly a automatickými světelnými senzory.
Nejvyšší úroveň výbavy Tekna přidává systém upozornění na opuštění jízdního pruhu, systém sledování mrtvého úhlu, inteligentní panoramatický kamerový systém, plně kožená vyhřívaná přední sedadla a audiosystém BOSE Personal. Mnohé ze standardních prvků úrovní N-Connecta a Tekna jsou u nižších úrovní k dispozici jako volitelná výbava.
Vylepšený Nissan Juke se v Evropě bude prodávat od května 2018.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.