BMW unikly snímky finální verze řady 8. Bez maskování vypadá fantasticky

Nové BMW řady 8 v produkční variantě poprvé bez maskování
Nové BMW řady 8 v produkční variantě poprvé bez maskování, foto: carscoops.com
Antonín Marek , AutoRoad.cz 10. ledna 2018 08:45 | akt. 10. ledna 2018 17:01
Sdílej:

Během uplynulých několika měsíců se na internetu objevily desítky fotek a videí zachycujících maskovaný prototyp BMW řady 8 na veřejných silnicích i uzavřených okruzích. Až dnes jsme se ale dočkali prvních neoficiálních snímků produkční verze, která se ukazuje bez jakéhokoliv maskování a vypadá jednoduše fantasticky!

Už samotný koncept řady 8 vyvolal mezi širokou veřejností velmi pozitivní ohlasy, ovšem řada lidí se bála, kolik z jejího extravagantního designu se dostane do produkční verze. Jak ale můžeme vidět ze snímků, dochovalo se toho skutečně hodně.

Celkově působí vůz poněkud klidnějším a umírněnějším dojmem, za což můžeme poděkovat zejména upraveným světlometům a také výrazným chromovaným "ledvinkám" masky. Vůz navíc dostal zjednodušený přední nárazník a přepracovaná zrcátka s integrovanými směrovkami. V zadní části pak potěší dvě výrazné koncovky výfuku obklopené černými lesklými plasty a zatmavená světla.

Navzdory mizerné kvalitě snímků se předpokládá, že se jedná o variantu označenou 850i. Pokud bychom si tedy mohli vzít za vzor modely řady 7, pak by se pod tímto označením mohl skrývat 4.4 litrový vidlicový osmiválec TwinPower Turbo o výkonu cca 331 kW (450 k) s točivým momentem 648 Nm.

BMW řady 8 Coupe by se mělo začít naplno vyrábět až koncem tohoto roku, jak uvádí web CarScoops. Kromě toho se navíc očekává i řada 8 kabriolet, jejíž výroba by měla být zahájena ve stejném období. Nejzajímavějším vozem z nabídky se však jistě stane model BMW M8, který by mohl nabídnout ještě víc výkonu než nové BMW M5, které disponuje výkonem 447 kW (608 k) a točivým momentem 748 Nm.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?