Ford přiznává technické problémy motorů prvních Focusů RS

-dk, 12. prosince 2017, 06:38 Aktualizováno 12.12.2017, 23:07 Google+

Automobilka Ford se nestaví zády k poruchovosti motorů 2.3 EcoBoost svého nejvýkonnějšího hatchbacku řady Focus. U některých agregátů z počátku výroby současné generace došlo k úniku chladící kapaliny a modrý ovál proto sjednal nápravu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ford Focus

Ford Focus | foto: Ford

Sdílejte článek

Focus RS přišel na trh v roce 2015 a zákazníkům sliboval výkony blízké rallyovým speciálům. V poslední době se ale majitelům některých vozů z počátku výroby začaly objevovat vrásky na čele. Ve vyjádření pro časopis Autocar Ford připustil, že agregát o objemu 2.3 l může spalovat i chladicí kapalinu. Problémy se týkají některých aut z počátku výroby Focusu RS a vozů s najetými cca 10000 km.

Problém se projevuje bílým dýmem z výfuku, vznikajícím zejména při chodu studeného motoru. Na dotaz, zda Ford připravuje svolávací akci odpověděl mluvčí automobilky, že pracuje na opravě pro všechny majitele. Vyřešení problému bude mít vliv i na majitele automobilů, které by problémem již neměly být postiženy.              

img-responsive

Ford Focus | foto: Ford

Ford prozatím vyměnil několik motorů za ty, které jsou již stavěny dle poslední specifikace a mají plnou záruku. Modrý ovál k akci ještě oficiální stanovisko nevydal, ale problémy s těsněním pod hlavou prozradili majitelé vozů. Potíže s chladicí kapalinou zřejmě souvisejí s blokem motoru a ne s těsněním pod hlavou. Majitelé mustangů ale tyto potíže neznají, jelikož jejich blok a hlava jsou z odlišné slitiny hliníku.

Vytisknout

Diskuze: Ford přiznává technické problémy motorů prvních Focusů RS

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Nejostřejší Škoda Fabia nové generace oslavuje závodní úspěchy Fabie R5 ve světě rally

Ostrá Škoda Fabia nové generace! Jaká je?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud