Ford přiznává technické problémy motorů prvních Focusů RS

-dk, 12. prosince 2017, 06:38 Aktualizováno 12.12.2017, 23:07 Google+

Automobilka Ford se nestaví zády k poruchovosti motorů 2.3 EcoBoost svého nejvýkonnějšího hatchbacku řady Focus. U některých agregátů z počátku výroby současné generace došlo k úniku chladící kapaliny a modrý ovál proto sjednal nápravu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ford Focus

Ford Focus | foto: Ford

Sdílejte článek

Focus RS přišel na trh v roce 2015 a zákazníkům sliboval výkony blízké rallyovým speciálům. V poslední době se ale majitelům některých vozů z počátku výroby začaly objevovat vrásky na čele. Ve vyjádření pro časopis Autocar Ford připustil, že agregát o objemu 2.3 l může spalovat i chladicí kapalinu. Problémy se týkají některých aut z počátku výroby Focusu RS a vozů s najetými cca 10000 km.

Problém se projevuje bílým dýmem z výfuku, vznikajícím zejména při chodu studeného motoru. Na dotaz, zda Ford připravuje svolávací akci odpověděl mluvčí automobilky, že pracuje na opravě pro všechny majitele. Vyřešení problému bude mít vliv i na majitele automobilů, které by problémem již neměly být postiženy.              

img-responsive

Ford Focus | foto: Ford

Ford prozatím vyměnil několik motorů za ty, které jsou již stavěny dle poslední specifikace a mají plnou záruku. Modrý ovál k akci ještě oficiální stanovisko nevydal, ale problémy s těsněním pod hlavou prozradili majitelé vozů. Potíže s chladicí kapalinou zřejmě souvisejí s blokem motoru a ne s těsněním pod hlavou. Majitelé mustangů ale tyto potíže neznají, jelikož jejich blok a hlava jsou z odlišné slitiny hliníku.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Ford přiznává technické problémy motorů prvních Focusů RS

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lynk & Co 03

Lynk & Co 03 TCR - Levnější Volvo láká na sportovní model speciálem pro WTCR

ZAZ 966

Maďar přivezl sovětského prcka po 45 letech na brzdu. Nestačil se divit

Bloodhound SSC

Sen o rychlosti 1 609 km/h opět ožívá! Bloodhound SSC našel nového majitele

BelAZ 75710

Úplně největší automobil na světě? Každý údaj o Belazu 75710 je extrémní

NIO ES6

Elektrický konkurent Audi Q5 byl představen, má ambice podívat se do Evropy

Hyundai Kona

Hyundai Kona zvolena „Nejlepším vozem roku" ve Španělsku. Čím si získala hlasy odborníků?

reklama
reklama

Doporučujeme

Nejostřejší Škoda Fabia nové generace oslavuje závodní úspěchy Fabie R5 ve světě rally

Ostrá Škoda Fabia nové generace! Jaká je?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

  2. Toyota neuhlídala novou Supru, seznamte se s nástupcem legendy

  3. TEST: Škoda Karoq 1.5 TSI - Skutečně nejlepší volba? Záleží na povaze řidiče a očekáváních

  4. Nabíjení rychlé jako tankování? BMW a Porsche odstraňují největší problém elektromobilů

  5. Bazarové perličky: Mitsubishi Legnum VR4 2.5 TwinTurbo

  6. Moskvič 4x4 - Terénní Moskvič byl odmítnut i přes 15 let vývoje

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud