Další den a další trailer, chtělo by se říci. Tentokrát však automobilka vypustila video, které zřejmě ukazovalo víc, než jsme měli vidět. Lidé z automobilky si svou chybu sice uvědomili a video stáhli, ovšem příliš pozdě. Video už totiž bylo staženo a díky několika lidem se znovu dostalo na YouTube.
Tím nejpravděpodobnějším důvodem proč bylo video staženo je krátký záběr na infotainment systém, na kterém je vidět přední část Urusu bez maskování a v plné, značně agresivní, kráse.
Automobilka už dříve slibovala, že Urus bude něčím úplně jiným, než na co jsme v segmentu SUV zvyklí. A jak se zdá, tak svůj slib hodlá dodržet. Agresivní a ostře řezané rysy přední masky totiž doplňují obrovské nasávací otvory, výrazný splitter a svalnatě vystupující blatníky. Ačkoliv se to zdálo nemožné, Urus se zřejmě pokusí alespoň částečně navázat na ostré rysy svého předchůdce "Rambo Lambo" LM002.
Video toho ale odhaluje mnohem víc. Audiosystém bude vyhrávat přes reproduktory značky Bang & Olufsen, panel přístrojů bude plně digitální a hlavní panel infotainment systému doplní ještě jedna níže umístěná dotyková obrazovka určená k nastavení ventilátorů, podobně jako v modelech Audi A8 a A7.
Hlavním smyslem traileru však bylo představit jízdní režim "Corsa" určený k jízdě na okruhu. V předchozích videích už jsme viděli i jízdní režimy Terra, Neve a Sabia pro jízdu v terénu, na sněhu i v poušti. Všechny tyto jízdní režimy jsou dostupné prostřednictvím voliče jízdních režimů "Anima".
Do představení nového Lamborghini zbývají ani ne dva týdny, ovšem během té doby se jistě dočkáme dalších ochutnávek, které pořádně navnadí jak fanoušky značky, tak potencionální kupce. Lamborghini má totiž se svým prvním novodobým SUV velké plány, díky Urusu by totiž do roku 2019 rádo zdvojnásobilo roční produkci na 7000 vozidel - včetně modelů Huracan a Aventador.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.