Další den a další trailer, chtělo by se říci. Tentokrát však automobilka vypustila video, které zřejmě ukazovalo víc, než jsme měli vidět. Lidé z automobilky si svou chybu sice uvědomili a video stáhli, ovšem příliš pozdě. Video už totiž bylo staženo a díky několika lidem se znovu dostalo na YouTube.
Tím nejpravděpodobnějším důvodem proč bylo video staženo je krátký záběr na infotainment systém, na kterém je vidět přední část Urusu bez maskování a v plné, značně agresivní, kráse.
Automobilka už dříve slibovala, že Urus bude něčím úplně jiným, než na co jsme v segmentu SUV zvyklí. A jak se zdá, tak svůj slib hodlá dodržet. Agresivní a ostře řezané rysy přední masky totiž doplňují obrovské nasávací otvory, výrazný splitter a svalnatě vystupující blatníky. Ačkoliv se to zdálo nemožné, Urus se zřejmě pokusí alespoň částečně navázat na ostré rysy svého předchůdce "Rambo Lambo" LM002.
Video toho ale odhaluje mnohem víc. Audiosystém bude vyhrávat přes reproduktory značky Bang & Olufsen, panel přístrojů bude plně digitální a hlavní panel infotainment systému doplní ještě jedna níže umístěná dotyková obrazovka určená k nastavení ventilátorů, podobně jako v modelech Audi A8 a A7.
Hlavním smyslem traileru však bylo představit jízdní režim "Corsa" určený k jízdě na okruhu. V předchozích videích už jsme viděli i jízdní režimy Terra, Neve a Sabia pro jízdu v terénu, na sněhu i v poušti. Všechny tyto jízdní režimy jsou dostupné prostřednictvím voliče jízdních režimů "Anima".
Do představení nového Lamborghini zbývají ani ne dva týdny, ovšem během té doby se jistě dočkáme dalších ochutnávek, které pořádně navnadí jak fanoušky značky, tak potencionální kupce. Lamborghini má totiž se svým prvním novodobým SUV velké plány, díky Urusu by totiž do roku 2019 rádo zdvojnásobilo roční produkci na 7000 vozidel - včetně modelů Huracan a Aventador.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.