Další den a další trailer, chtělo by se říci. Tentokrát však automobilka vypustila video, které zřejmě ukazovalo víc, než jsme měli vidět. Lidé z automobilky si svou chybu sice uvědomili a video stáhli, ovšem příliš pozdě. Video už totiž bylo staženo a díky několika lidem se znovu dostalo na YouTube.
Tím nejpravděpodobnějším důvodem proč bylo video staženo je krátký záběr na infotainment systém, na kterém je vidět přední část Urusu bez maskování a v plné, značně agresivní, kráse.
Automobilka už dříve slibovala, že Urus bude něčím úplně jiným, než na co jsme v segmentu SUV zvyklí. A jak se zdá, tak svůj slib hodlá dodržet. Agresivní a ostře řezané rysy přední masky totiž doplňují obrovské nasávací otvory, výrazný splitter a svalnatě vystupující blatníky. Ačkoliv se to zdálo nemožné, Urus se zřejmě pokusí alespoň částečně navázat na ostré rysy svého předchůdce "Rambo Lambo" LM002.
Video toho ale odhaluje mnohem víc. Audiosystém bude vyhrávat přes reproduktory značky Bang & Olufsen, panel přístrojů bude plně digitální a hlavní panel infotainment systému doplní ještě jedna níže umístěná dotyková obrazovka určená k nastavení ventilátorů, podobně jako v modelech Audi A8 a A7.
Hlavním smyslem traileru však bylo představit jízdní režim "Corsa" určený k jízdě na okruhu. V předchozích videích už jsme viděli i jízdní režimy Terra, Neve a Sabia pro jízdu v terénu, na sněhu i v poušti. Všechny tyto jízdní režimy jsou dostupné prostřednictvím voliče jízdních režimů "Anima".
Do představení nového Lamborghini zbývají ani ne dva týdny, ovšem během té doby se jistě dočkáme dalších ochutnávek, které pořádně navnadí jak fanoušky značky, tak potencionální kupce. Lamborghini má totiž se svým prvním novodobým SUV velké plány, díky Urusu by totiž do roku 2019 rádo zdvojnásobilo roční produkci na 7000 vozidel - včetně modelů Huracan a Aventador.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.