Není to už trochu moc? Létající kapsle mají být běžné v blízké budoucnosti

-jka / AutoRoad.cz, 25. září 2017, 09:39 Google+

I když máme starousedlé myšlenky na atmosférické motory a vůni spáleného benzínu, nemůžeme se bránit ani tomu, co nás v nejbližších desetiletích čeká – elektrické pohony, autonomní řízení a sdílené jízdy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault "The Float" concept

Renault "The Float" concept | foto: Renault

Sdílejte článek

Ano, právě díky těmto faktorům se budou automobily v nadcházejících letech postupně měnit. Ve snaze znázornit představy začínajících automobilových návrhářů, uspořádal Renault a londýnská umělecká škola Central Saint Martins soutěž pro studenty oborů designu, aby ztvárnili vlastní představu aut budoucnosti.

Celkem patnáct studentů vytvořilo podrobné návrhy týkající se automobilové budoucnosti. Vítěze vybíraly týmy složené ze starších designových týmů automobilky Renault a třemi průmyslovými designéry. Ty nakonec vybraly projekt „The Float“, který můžete vidět.

„Plovák“ přináší způsob, jak propojit nové technologie a mobilitu budoucnosti. Místo kol využívá magnetické levitace a průhledná skla pak už jen doplňují futuristickou atmosféru.

Vítěz Yuchen Cai, jako součást svého vítězství, strávil dva týdny v designovém centru Renault v Paříži, kde měli celý projekt doladit. „Kapsle“ budoucnosti by měly pojmout jednoho až dva lidi, navíc by neměl být problém je díky magnetickému poli různě spojovat. Uvnitř jsou vybaveny otočnými sedadly a velkými posuvnými dveřmi, což umožňuje snadný výstup a nástup.

Nezbývá, než nechat se překvapit, co konkrétně nám budoucnost automobilového průmyslu přinese. My bychom ale raději přeci jen zůstali nohama na zemi.

Vytisknout

Diskuze: Není to už trochu moc? Létající kapsle mají být běžné v blízké budoucnosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Toyota

Olympioniky v Tokiu vozí futuristická vozítka od Toyoty

Honda HR-V e:HEV

Technologie e:HEV modelu HR-V inspirována vozy Formule 1®

Hyundai se stává generálním partnerem Botanické zahrady hl. m. Prahy

Hyundai se stává generálním partnerem Botanické zahrady hl. m. Prahy

Obytný UAZ Profi

UAZ přináší první informace o jeho novém obytném voze

Toyota Mirai

Vláda řekla, kdy by se měla cena vodíku pro auta vyrovnat naftě

Aston Martin DBX

Aston Martin výrazně snižuje ztrátu. Z dluhů ho tahá jeden model

Palivový filtr

Co je to palivový filtr? Proč je důležitý?

Nová Škoda Fabia 4. generace je větší, modernější, emotivnější. Dynamické proporce a ostře řezané hrany dodávají vozu velmi dynamický, emocionální vzhled.

Škoda Fabia a aerodynamika. Jak dopadla poslední generace?

Volkswagen představil atraktivní SUV kupé Taigo

Volkswagen představil atraktivní maličké SUV kupé Taigo

TOP CENTRUM car, nový autosalon Das WeltAuto v Kyjově posouvá měřítka obchodu s ojetými vozy na světovou úroveň.

Ojeté vozy táhnou. Zajímavosti z prvního pololetí

Ilustrační fotografie

Ministr Havlíček prozradil druhého zájemce o stavbu továrny na baterie pro elektromobily

Škoda 1101 Tudor

75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW Sportline

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

DS 9

Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

pohonné hmoty

Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

reklama

Doporučujeme

Ranní námraza dokáže potrápit

Zima se blíží. Jak připravit auto na mrazy?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Technologie e:HEV modelu HR-V inspirována vozy Formule 1®

  2. Hyundai se stává generálním partnerem Botanické zahrady hl. m. Prahy

  3. UAZ přináší první informace o jeho novém obytném voze

  4. Vláda řekla, kdy by se měla cena vodíku pro auta vyrovnat naftě

  5. Aston Martin výrazně snižuje ztrátu. Z dluhů ho tahá jeden model

  6. Co je to palivový filtr? Proč je důležitý?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud