Není to už trochu moc? Létající kapsle mají být běžné v blízké budoucnosti

-jka / AutoRoad.cz, 25. září 2017, 09:39 Google+

I když máme starousedlé myšlenky na atmosférické motory a vůni spáleného benzínu, nemůžeme se bránit ani tomu, co nás v nejbližších desetiletích čeká – elektrické pohony, autonomní řízení a sdílené jízdy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault "The Float" concept

Renault "The Float" concept | foto: Renault

Sdílejte článek

Ano, právě díky těmto faktorům se budou automobily v nadcházejících letech postupně měnit. Ve snaze znázornit představy začínajících automobilových návrhářů, uspořádal Renault a londýnská umělecká škola Central Saint Martins soutěž pro studenty oborů designu, aby ztvárnili vlastní představu aut budoucnosti.

Celkem patnáct studentů vytvořilo podrobné návrhy týkající se automobilové budoucnosti. Vítěze vybíraly týmy složené ze starších designových týmů automobilky Renault a třemi průmyslovými designéry. Ty nakonec vybraly projekt „The Float“, který můžete vidět.

„Plovák“ přináší způsob, jak propojit nové technologie a mobilitu budoucnosti. Místo kol využívá magnetické levitace a průhledná skla pak už jen doplňují futuristickou atmosféru.

Vítěz Yuchen Cai, jako součást svého vítězství, strávil dva týdny v designovém centru Renault v Paříži, kde měli celý projekt doladit. „Kapsle“ budoucnosti by měly pojmout jednoho až dva lidi, navíc by neměl být problém je díky magnetickému poli různě spojovat. Uvnitř jsou vybaveny otočnými sedadly a velkými posuvnými dveřmi, což umožňuje snadný výstup a nástup.

Nezbývá, než nechat se překvapit, co konkrétně nám budoucnost automobilového průmyslu přinese. My bychom ale raději přeci jen zůstali nohama na zemi.

Vytisknout

Diskuze: Není to už trochu moc? Létající kapsle mají být běžné v blízké budoucnosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ranní námraza dokáže potrápit

Zima se blíží. Jak připravit auto na mrazy?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud