Dalším zajímavým lákadlem automobilky Volkswagen na autosalonu ve Frankfurtu se pravděpodobně stane inovovaný koncept I.D. Crozz, který od své poslední prezentace opět urazil pěkný kus cesty ke své finální podobě.
Aby německá automobilka své fanoušky na tento koncept nalákala, vytvořila i krátké video, které odhaluje část masky vozidla a jeho zajímavě zpracovaný systém svícení a osvětlení. Koncept I.D. Crozz už byl přitom vystaven i v první polovině tohoto roku na autosalonu v Šanghaji, ovšem nyní by automobilka měla prezentovat opět upravenou variantu.
K podobnému kroku už dříve se uchýlila i mladoboleslavská Škoda, která uspořádala světovou premiéru konceptu Vision E také v Šanghaji, ale na nadcházející autosalon ve Frankfurtu dorazí s modernizovanou variantou.
O konceptu se toho příliš neví, s výjimkou skutečnosti, že bude disponovat čistě elektrickým pohonem, jehož Li-Ion baterie by měly být uloženy v podlaze, čímž v interiéru vznikne otevřený prostor pro čtyři nezávislé a nastavitelné sedačky. Co se exteriéru týče, jeho design by měl působit čistě ale důrazně.
Technické parametry jsou také neznámé, ovšem dříve se I.D. Crozz prezentoval výkonem 302 elektrických koní, o které se dělí dva elektromotory - každý na jiné nápravě. Díky bateriím s kapacitou 83 kWh by pak Crozz měl být schopen urazit až 500 km na jedno nabití a z 0 na 100 km/h akcelerovat pod 6 vteřin.
Pokud se koncept Crozz dostane do výroby, pravděpodobně se ho dočkáme až po roce 2022, na kdy je naplánován příchod modelu I.D. Buzz. Tomu ale bude předcházet ještě I.D. Hatch, naplánovaný na rok 2020.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.