Kodiaq nabídne dvě nové verze. Čím chce překvapit Škoda ve Frankfurtu?

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 5. září 2017, 16:11 Aktualizováno 5.9.2017, 17:23 Google+

ŠKODA pokračuje ve své SUV-ofenzívě prostřednictvím nových variant svého velkého SUV – ŠKODA KODIAQ SPORTLINE A ŠKODA KODIAQ SCOUT. ŠKODA KODIAQ SPORTLINE je sportovní variantou s výraznými sportovně laděnými prvky. ŠKODA KODIAQ SCOUT má v základní výbavě pohon všech kol a typické offroadové designové prvky. Oba modely patří mezi novinky, které budou v období od 12. do 24. září 2017 představeny na autosalonu ve Frankfurtu na stánku značky ŠKODA v hale 3

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda Kodiaq Sportline

Škoda Kodiaq Sportline | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Příznivce sportovního stylu oslovuje značka Škoda modelem Škoda Kodiaq Sportline – elegantně dynamickou variantou svého největšího SUV. Exteriér vozu dlouhého 4700 mm dotvářejí devatenáctipalcová antracitová kola z lehkých slitin ‚Triglav’ nebo volitelně dodávaná dvacetipalcová kola z lehkých slitin ‚Vega’. Sportovní vzhled rovněž umocňuje černá maska chladiče, černé kryty vnějších zpětných zrcátek (elektricky nastavitelná, vyhřívaná, sklopná), boční ochranné lišty dveří v barvě vozu a individuálně tvarovaný zadní nárazník. Volitelně dodávaný střešní nosič má také černé provedení. Sklo pátých dveří a zadní boční okna mají vyšší stupeň tónování (SunSet).

V černém interiéru zaujmou sportovní sedadla se stříbrným prošitím a potahem v kombinaci Alcantara-kůže i pedály z ušlechtilé oceli a hliníkové slitiny. U vozů s převodovkou DSG jsou páčky pro manuální řízení pohodlně umístěny za tříramenným sportovním volantem. Na předních blatnících a na odkládací schránce před sedadlem spolujezdce se nachází plakety s nápisem Sportline.



Škoda Kodiaq Sportline nabízí specifickou sadu ukazatelů na centrálním displeji infotainment systému. Posádka díky němu může sledovat aktuální teplotu motorového oleje a chladicí kapaliny, hodnoty přetížení, tlaku turbodmychadla, aktuálního výkonu a měření času, které umožňuje vyhodnotit například statistické parametry každého zajetého závodního kola okruhu.

Pro verzi Škoda Kodiaq Sportline jsou k dispozici dva zážehové a dva vznětové motory ve výkonovém spektru od 110 kW (150 k) do 140 kW (190 k).

Model Škoda Kodiaq Scout je standardně vybaven pohonem všech čtyř kol a své off-roadové schopnosti zdůrazňuje i svým vzhledem. Stříbrně lakované designové prvky, jako jsou části obou nárazníků, střešní nosič a kryty vnějších zpětných zrcátek, na první pohled naznačují schopnosti tohoto vozu. Motor a podvozek chrání před poškozením paket pro špatné cesty. Dojem mohutného a silného vozu dokreslují také devatenáctipalcová černě lakovaná kola z lehkých slitin ‚Crater’. Model přichází v nabídce se dvěma zážehovými motory o výkonu 110 kW (150 k) a 132 kW (180 k) a dvěma vznětovými motory s výkonem 110 kW (150 k) a 140 kW (190 k).

img-responsive

Škoda Kodiaq Scout | foto: Škoda Auto

Na předních blatnících a na odkládací schránce před sedadlem spolujezdce je umístěno logo Scout. Nápis Scout nesou také sedadla v černém interiéru s potahy v kombinaci Alcantara/kůže. Alcantarou jsou potaženy i výplně dveří. Logo Kodiaq je umístěno na všech prahových lištách. Palubní desku a dveře zdobí speciální lišty s dřevěným dekorem (‚Ash Wood’). Trojramenný multifunkční volant je potažený kůží. Pro model Škoda Kodiaq Scout specifická obrazovka displeje infotainment systému ukazuje úhel natočení předních kol, kompas, výškoměr, teploměr oleje a chladicí kapaliny.

Model Škoda Kodiaq Scout odlišuje od běžných provedení svébytný vzhled. Varianta Scout je díky modifikovaným prvkům karoserie o devět milimetrů delší (celková délka činí 4706 mm), než základní provedení modelu Kodiaq, nabízí až sedm míst k sezení a největší zavazadlový prostor ve své třídě

Vytisknout

Diskuze: Kodiaq nabídne dvě nové verze. Čím chce překvapit Škoda ve Frankfurtu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

TOP CENTRUM car, nový autosalon Das WeltAuto v Kyjově posouvá měřítka obchodu s ojetými vozy na světovou úroveň.

Ojeté vozy táhnou. Zajímavosti z prvního pololetí

Ilustrační fotografie

Ministr Havlíček prozradil druhého zájemce o stavbu továrny na baterie pro elektromobily

Škoda 1101 Tudor

75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW Sportline

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

DS 9

Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

pohonné hmoty

Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

Chevrolet Bolt

Tiskový mluvčí GM stručně. Elektromobil Chevrolet Bolt má zásadní problém. Stále

IONITY spolupracuje s OMV a otevřela na dálnici D1 další dvě rychlodobíjecí stanice

Zájem o elektromobily v Česku a v Evropě? Tragický, ale naši sousedi...

Heku Car Camp

Znáte divnější "obytňák", než Heku Car Camp?

Elon Musk během rozhovoru pro Axios

Musk dal tweet o síti nabíječek Tesly. Ještě letos zásadní změna

Peugeot 308 SW

Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

Novomanželé David a jeho krásná Anička

Svatební etiketa aneb kdo s kým jede a jak je to s tím troubením?

Ilustrační foto

Babiš se vyjádřil k návrhu zákazu benzínových a naftových motorů

Volkswagen oficiálně představil svoje nové plně elektrické SUV ID.4

Reuters: Česká vláda jedná o továrně na baterie. Jeden investor je tajný, druhým je VW

Škoda Enyaq iV 80

Test: Do Rakouska s elektrickou Škodou Enyaq iV 80 – radost či starost?

reklama

Doporučujeme

Alfa Romeo 33 Stradale

Genialita, která bere dodnes dech! Alfa Romeo 33 Stradale slaví 50. narozeniny

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ministr Havlíček prozradil druhého zájemce o stavbu továrny na baterie pro elektromobily

  2. 75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

  3. Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

  4. Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

  5. Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

  6. Tiskový mluvčí GM stručně. Elektromobil Chevrolet Bolt má zásadní problém. Stále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud