S blížícím se zahájením autosalonu ve Frankfurtu se objevují stále nové informace o tom, co bude která automobilka představovat. Prozatím poslední zajímavé informace však přicházejí od Hondy, která by ve Frankfurtu měla prezentovat svůj koncept elektromobilu určeného pro evropský trh.
Různé koncepty elektromobilů zažívají poslední dobou skutečný boom, ovšem tento Urban EV koncept od Hondy by neměl být předvojem produkčního elektromobilu, který zřejmě brzy zamíří na evropské trhy.
Z uveřejněné fotografie, která ukazuje pouze modře podsvícené logo automobilky a informaci o dobíjení baterie, se toho bohužel moc nedozvíme. Dokonce ani na internetu se nám nepodařilo sehnat snímky či design tohoto nového vozu.
Už jen ze samotného snímku je ale jisté, že Honda myslí své plány na elektrifikaci evropských silnic opravdu vážně. I sám mluvčí automobilky potvrzuje, že většina koncentrace je nyní směřována na produkční verzi tohoto elektromobilu.
Koncept Urban EV však nebude jedinou zajímavostí na stánku Hondy, kromě něj se představí i prototyp hybridního SUV CR-V, které zažilo svou premiéru na autosalonu v Šanghaji a které je předzvěstí sériového vozu.
Poslední dvojicí vozů u stánky Hondy by pak mělo být supermini Honda Jazz nebo poslední generace Hondy Civic vybavená novým dieselovým motorem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?