Dlouho se zdálo, že model Sciorcco zmizí z nabídky Volkswagenu. Britskému webu se však podařilo zjistit, že Scirocco by se mohlo znovu dostat do nabídky Volkswagenu v podobě elektrického sportovního kupé, jehož výkon by mohl dosahovat až 300 koní.
Informace o plánech s modelem Scirocco poskytl britskému motoristickému webu AutoExpress Dr. Frank Welsch, ředitel výzkumného a vývojového centra automobilky Volkswagen. Podle jeho slov se Scirocco může objevit v nabídce pouze jako sportovní dvoudveřové kupé.
Scirocco by se tak se svými výraznými dynamickými tvary, které si má zachovat, mohlo stát v éře elektromobilů Volkswagen I.D. jedním z tzv. "emocionálních aut", které by oslovilo zájemce o pocit z řízení výjimečného / sportovního vozu.
Předpokládá se, že vůz vznikne na koncernové elektrické platformě MEB, dostane dvoudveřovou karoserii a jeho dojezd by se mohl pohybovat v rozmezí 320 až 600 kilometrů. Díky flexibilitě platformy pak zřejmě bude možné vybrat si z nabídky různých elektromotorů, přičemž základem by se měl stát motor o výkonu 170 koní pohánějící přední nápravu. K dispozici by však měla být i ostrá verze, která má disponovat až 300 koňovým agregátem a pohonem všech kol.
Co se designu týče, vůz by si měl zachovat charakteristické rysy modelu Scirocco, ovšem dočká se i některých vylepšení a designových prvků z řady elektromobilů I.D. O co konkrétně půjde jsme se ale nedozvěděli.
Stále se však bavíme o pouhé teorii, o jejíž realizaci se bude ve Volkswagenu teprve rozhodovat. Do karet novému Sciroccu ale hraje fakt, že Volkswagenu by se do nabídky malé sportovní auto zkrátka hodilo a Scirocco už má mezi lidmi výbornou pověst. Navíc se jedná přesně o ten druh automobilu s "emocemi", jaký automobilka v době elektromobilů nechce postrádat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?