Dlouho se zdálo, že model Sciorcco zmizí z nabídky Volkswagenu. Britskému webu se však podařilo zjistit, že Scirocco by se mohlo znovu dostat do nabídky Volkswagenu v podobě elektrického sportovního kupé, jehož výkon by mohl dosahovat až 300 koní.
Informace o plánech s modelem Scirocco poskytl britskému motoristickému webu AutoExpress Dr. Frank Welsch, ředitel výzkumného a vývojového centra automobilky Volkswagen. Podle jeho slov se Scirocco může objevit v nabídce pouze jako sportovní dvoudveřové kupé.
Scirocco by se tak se svými výraznými dynamickými tvary, které si má zachovat, mohlo stát v éře elektromobilů Volkswagen I.D. jedním z tzv. "emocionálních aut", které by oslovilo zájemce o pocit z řízení výjimečného / sportovního vozu.
Předpokládá se, že vůz vznikne na koncernové elektrické platformě MEB, dostane dvoudveřovou karoserii a jeho dojezd by se mohl pohybovat v rozmezí 320 až 600 kilometrů. Díky flexibilitě platformy pak zřejmě bude možné vybrat si z nabídky různých elektromotorů, přičemž základem by se měl stát motor o výkonu 170 koní pohánějící přední nápravu. K dispozici by však měla být i ostrá verze, která má disponovat až 300 koňovým agregátem a pohonem všech kol.
Co se designu týče, vůz by si měl zachovat charakteristické rysy modelu Scirocco, ovšem dočká se i některých vylepšení a designových prvků z řady elektromobilů I.D. O co konkrétně půjde jsme se ale nedozvěděli.
Stále se však bavíme o pouhé teorii, o jejíž realizaci se bude ve Volkswagenu teprve rozhodovat. Do karet novému Sciroccu ale hraje fakt, že Volkswagenu by se do nabídky malé sportovní auto zkrátka hodilo a Scirocco už má mezi lidmi výbornou pověst. Navíc se jedná přesně o ten druh automobilu s "emocemi", jaký automobilka v době elektromobilů nechce postrádat.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?