Nový Land Rover Defender je zřejmě tím nejočekávanějším modelem v historii celé společnosti. Od představení konceptu DC100 v roce 2011 jsme toho však o nové generaci legendárního Defenderu příliš neslyšeli.
To se však s dneškem mění, neboť podle informací z Automotive News se nový Defender pomalu ale jistě posunuje k produkci, která by měla být zahájena v roce 2019. To je sice stále vzdálená budoucnost, ovšem již příští měsíc bychom se mohli dočkat konceptu.
O samotném voze toho stále moc nevíme, ovšem podle dřívějších vyjádření by měl stále nést charakteristické znaky a měl by být nabízen v různé řadě karosářských provedení, podobně jako jeho předchůdce. Zájemci tedy budou moci volit od dvoudveřové varianty s plátěnou střechou až po klasické čtyřdveřové modely s pevnou karoserií.
Velkou novinkou by měla být samonosná karoserie, na které by mělo být mnoho prvků z hliníku. Pod kapotou by mělo být na výběr z většího množství benzínových i naftových čtyřválců. Poslední zajímavostí pak je skutečnost, že výroba by mohla probíhat na Slovensku.
To však není poslední novinka ze stáje automobilky. V roce 2020 se totiž očekává nová nová generace Discovery Sport, která by se mohla představit spolu s omlazeným Range Rover Evoque.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.