Nový Land Rover Defender je zřejmě tím nejočekávanějším modelem v historii celé společnosti. Od představení konceptu DC100 v roce 2011 jsme toho však o nové generaci legendárního Defenderu příliš neslyšeli.
To se však s dneškem mění, neboť podle informací z Automotive News se nový Defender pomalu ale jistě posunuje k produkci, která by měla být zahájena v roce 2019. To je sice stále vzdálená budoucnost, ovšem již příští měsíc bychom se mohli dočkat konceptu.
O samotném voze toho stále moc nevíme, ovšem podle dřívějších vyjádření by měl stále nést charakteristické znaky a měl by být nabízen v různé řadě karosářských provedení, podobně jako jeho předchůdce. Zájemci tedy budou moci volit od dvoudveřové varianty s plátěnou střechou až po klasické čtyřdveřové modely s pevnou karoserií.
Velkou novinkou by měla být samonosná karoserie, na které by mělo být mnoho prvků z hliníku. Pod kapotou by mělo být na výběr z většího množství benzínových i naftových čtyřválců. Poslední zajímavostí pak je skutečnost, že výroba by mohla probíhat na Slovensku.
To však není poslední novinka ze stáje automobilky. V roce 2020 se totiž očekává nová nová generace Discovery Sport, která by se mohla představit spolu s omlazeným Range Rover Evoque.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.