Trh s elektromobily se již brzy dočká dalšího hráče, tentokrát v kabátu klasického třídveřového Mini, které by se podle informací z BMW Blog mohlo představit již za pár týdnů na autosalonu ve Frankfurtu.
Pojďme si ale shrnout základní ifnformace, které už o elektrickém Mini máme. Jak už jsme psali výše, Mini nebude pro svůj elektromobil vyvíjet novou platformu, místo toho zabuduje elektrický pohon do klasického třídveřového Mini.
Ačkoliv se nejdříve spekulovalo o výrobě v Německu, zejména kvůli elektrickému pohonu vyvíjenému v BMW, nakonec bude stavba vozidel probíhat v továrně Mini v Oxfordu.
Elektrický pohonný systém však bude i nadále vyvíjen a vyráběn v BMW E-Mobility centru v Bavorsku, odkud bude zasílán do Británie k instalaci do vozu., jak informoval web CarScoops.
Produkce elektrického Mini se očekává v průběhu roku 2019, přičemž krátce po Mini by se na trhu měla objevit i čistě elektrická varianta BMW X3.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.