Trh s elektromobily se již brzy dočká dalšího hráče, tentokrát v kabátu klasického třídveřového Mini, které by se podle informací z BMW Blog mohlo představit již za pár týdnů na autosalonu ve Frankfurtu.
Pojďme si ale shrnout základní ifnformace, které už o elektrickém Mini máme. Jak už jsme psali výše, Mini nebude pro svůj elektromobil vyvíjet novou platformu, místo toho zabuduje elektrický pohon do klasického třídveřového Mini.
Ačkoliv se nejdříve spekulovalo o výrobě v Německu, zejména kvůli elektrickému pohonu vyvíjenému v BMW, nakonec bude stavba vozidel probíhat v továrně Mini v Oxfordu.
Elektrický pohonný systém však bude i nadále vyvíjen a vyráběn v BMW E-Mobility centru v Bavorsku, odkud bude zasílán do Británie k instalaci do vozu., jak informoval web CarScoops.
Produkce elektrického Mini se očekává v průběhu roku 2019, přičemž krátce po Mini by se na trhu měla objevit i čistě elektrická varianta BMW X3.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?