Pokud toužíte po vozu Aston Martin Vanquish Zagato, ale nelíbí se vám klasické kupé ani verze Zagato Volante, pak pro vás máme dobrou zprávu. Automobilka totiž již delší dobu testuje novou variantu "Speedster", která nabídne velmi netradiční karoserii. Bohužel se však bude jednat o velmi vzácný model.
Zvěsti o testování nového modelu Zagato Speedster unikly na internet již před delší dobou, ovšem nyní se můžeme podívat na skutečně kvalitní záběry a také si poslechnout úžasný zvuk jeho motoru.
Speedster se připojí k modelům Zagato (kupé) a Zagato Volante (kabriolet), bude z nich však nejvzácnější, neboť má být pro celý svět vyrobenou pouhých 28 modelů. Jeho cena tak bude s vysokou pravděpodobností dosahovat závratných výšin. Podle spekulací z webu CarsCoops by se mohlo jednat až o částku 1,6 milionu dolarů (35,5 milionu korun).
Jistě tak půjde o zajímavý investiční vůz, ovšem co se jeho vzhledu týče, malinko zaostává za svými příbuznými.
Karoserie Speedster se dvěma "hrby" za sedačkou řidiče i spolujezdce je poněkud zajímavá v kombinaci s dlouhou přední kapotou a krátkou zadní částí vozu. Většina Speedsterů z posledních let je totiž vybavena motorem vzadu či uprostřed, díky čemuž má vůz vyváženější proporce.
Konečně rozhodnutí o líbivosti vzhledu však s největší pravděpodobností zůstane jen na tom, kdo má v kapse oněch potřebných 1,6 milionu dolarů. Pokud by se však nerozhodl investovat do Zagata Speedster, mohl by si pořídit cca tři vozy Zagato kupé či Zagato Volante.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?