Společnost Mitsubishi Motors Corporation (MMC) oznámila, že v rámci 25. ročníku indonéského mezinárodního autosalonu GAIKINDO (GIIAS) poprvé představí své nové kompaktní crossover-MPV. V dané třídě pozoruhodný model nabídne mimořádné pohodlí a všestrannost vozů MPV v kombinaci s typickými jízdními schopnostmi, robustností a odolností vozů SUV od Mitsubishi Motors.
Zbrusu nové crossover-MPV bude napěchováno moderními technologiemi a zužitkuje i bohaté know-how v oblasti výroby vozů SUV. Crossover-MPV se na indonéském trhu začne nabízet na podzim roku 2017. Zaujme širší a objemnější karoserií než podobná MPV dané třídy. Nový model pyšnící se všestranným interiérem a skvělým obestavěním prostoru přinese na lokálním trhu v dané třídě nejvíce místa pro pohodlnou přepravu až sedmi osob. Umožní též rychlé a chytré změny uspořádání interiéru pro převoz nejrůznějšího nákladu.
Výrazné čelní partie hlásající vizuální identitu ‚Dynamic Shield‘, plasticky tvarované blatníky vpředu i vzadu nebo velká světlá výška nenechá nikoho na pochybách o skvělých jízdních schopnostech a vysoké odolnosti SUV, tedy vlastnostech typických pro vozy Mitsubishi. Nový model se bude vyrábět v novém indonéském závodu MMC v prefektuře Bekasi provincie Západní Jáva.
Autosalon GIIAS se koná od 10. do 20. srpna ve veletržních prostorách ICE (Indonesian Convention Exhibition) BSD City ve městě Tangerang indonéské provincie Banten.
Tento nový model bude zatím určen jen pro asijské trhy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?