Společnost Mitsubishi Motors Corporation (MMC) oznámila, že v rámci 25. ročníku indonéského mezinárodního autosalonu GAIKINDO (GIIAS) poprvé představí své nové kompaktní crossover-MPV. V dané třídě pozoruhodný model nabídne mimořádné pohodlí a všestrannost vozů MPV v kombinaci s typickými jízdními schopnostmi, robustností a odolností vozů SUV od Mitsubishi Motors.
Zbrusu nové crossover-MPV bude napěchováno moderními technologiemi a zužitkuje i bohaté know-how v oblasti výroby vozů SUV. Crossover-MPV se na indonéském trhu začne nabízet na podzim roku 2017. Zaujme širší a objemnější karoserií než podobná MPV dané třídy. Nový model pyšnící se všestranným interiérem a skvělým obestavěním prostoru přinese na lokálním trhu v dané třídě nejvíce místa pro pohodlnou přepravu až sedmi osob. Umožní též rychlé a chytré změny uspořádání interiéru pro převoz nejrůznějšího nákladu.
Výrazné čelní partie hlásající vizuální identitu ‚Dynamic Shield‘, plasticky tvarované blatníky vpředu i vzadu nebo velká světlá výška nenechá nikoho na pochybách o skvělých jízdních schopnostech a vysoké odolnosti SUV, tedy vlastnostech typických pro vozy Mitsubishi. Nový model se bude vyrábět v novém indonéském závodu MMC v prefektuře Bekasi provincie Západní Jáva.
Autosalon GIIAS se koná od 10. do 20. srpna ve veletržních prostorách ICE (Indonesian Convention Exhibition) BSD City ve městě Tangerang indonéské provincie Banten.
Tento nový model bude zatím určen jen pro asijské trhy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.