Tím pravděpodobně nejzajímavějším na nové Evoře je její nová karoserie s mnoha aerodynamickými prvky a masivním užití karbonu. GT430 se tak může pochlubit karbonovými nárazníky, předním splitrem, střechou nebo přítlačným křídlem.
Díky novým aerodynamickým prvkům Evory se výrazně zlepšila její přítlačná síla, která nyní činí cca 250 kg při rychlosti okolo 305 km/h. Vůz také díky karbonovým prvkům shodil nějakou tu přebytečnou zátěž. Pohotovostní hmotnost tak činí 1,258 kg, což je o 26 kg méně než v případě Evory Sport 410.
Výkon 436 koní a 440 Nm kroutícího momentu, pocházející z přeplňovaného motoru V6 o objemu 3.5 litru, stačí k akceleraci z 0 na 97 km/h za 3.7 sekundy. Standardem je manuální šestistupňová převodovka, titanový výfuk a nechybí ani samosvorný diferenciál Torsen.
Nově však Lotus přidal i nastavitelné tlumiče Ohlins TTX, které doplňují lehké pružiny Eibach. Pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2s jsou nově o 10 mm šiřší, na přední nápravě mají rozměr 245/35 R19, na zadní pak 295/30 R20.
Podle slov automobilky zajela nová Evora jejich testovací trať Hethel v rekordním čase 1:25,8, čímž se nová Evora GT430 stala tím bezpochyby nejrychlejším strojem, jaký kdy automobilka postavila.
Podle vyjádření automobilky by mělo vzniknout celkem 60 těchto úchvatných strojů, jejich cena je však neznámá.