Bedlivě hlídaný a ukrývaný vzhled nového vozu Rolls-Royce Phantom VIII již není žádným tajemstvím. Na čínském webu AutoHome se totiž objevily 3 snímky, které celý vůz odhalují v jeho plné kráse, včetně interiéru.
Pokud byste čekaly u nového Phantomu nějaké výrazné změny, zřejmě budete zklamáni. Co se přední masky týče, došlo pouze k úpravě hlavních světlometů, mřížky chladiče a předního nárazníku. Světlomety jsou nyní užší, působí moderněji a zřejmě budou vybaveny LED technologií. Mřížka chladiče je chromovaná, lesklá a její rámeček je protažený až k držáku značky. Přední nárazník pak doznal změn pouze ve své dolní třetině, kde se objevily masivní otvory pro nasávání vzduchu.
Z bočního profilu příliš změn vidět není. Za zmínku však stojí dvoubarevná karoserie, jejíž vrchní část nese modrou barvu, podobně jako středy kol. Pečlivějším pozorovatelům neunikne ani kamera ve zpětném zrcátku, která bude s největší pravděpodobností součástí parkovacího systému BMW.
Ostatně s BMW toho nový Rolls zřejěm bude sdílet více, včetně platformy na které stojí. Podle všeho by mělo jít o platformu CLAR, na které je postaveno i nové BMW řady 7.
Snímek interiéru pak silně připomíná minulou generaci, ačkoliv i zde došlo na změny. Byly posunuty a zvětšeny výdechy ventilace, došlo k reorganizaci tlačítek, v kapličce přístrojů je zřejmě umístěn digitální přístrojový štít a volant dostal leskle černá ramena se stříbrnými ovládacími prvky.
Ani s novou generací tak Rolls-Royce Phantom neztrácí nic na své prémiovosti a vznešenosti. Změny sice nejsou příliš výrazné, ovšem tak to u této značky zkrátka chodí. Její zákazníci jsou zvyklí na určitý styl a design, všechny změny se tak odehrávají pomalu ale pečlivě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.