Bedlivě hlídaný a ukrývaný vzhled nového vozu Rolls-Royce Phantom VIII již není žádným tajemstvím. Na čínském webu AutoHome se totiž objevily 3 snímky, které celý vůz odhalují v jeho plné kráse, včetně interiéru.
Pokud byste čekaly u nového Phantomu nějaké výrazné změny, zřejmě budete zklamáni. Co se přední masky týče, došlo pouze k úpravě hlavních světlometů, mřížky chladiče a předního nárazníku. Světlomety jsou nyní užší, působí moderněji a zřejmě budou vybaveny LED technologií. Mřížka chladiče je chromovaná, lesklá a její rámeček je protažený až k držáku značky. Přední nárazník pak doznal změn pouze ve své dolní třetině, kde se objevily masivní otvory pro nasávání vzduchu.
Z bočního profilu příliš změn vidět není. Za zmínku však stojí dvoubarevná karoserie, jejíž vrchní část nese modrou barvu, podobně jako středy kol. Pečlivějším pozorovatelům neunikne ani kamera ve zpětném zrcátku, která bude s největší pravděpodobností součástí parkovacího systému BMW.
Ostatně s BMW toho nový Rolls zřejěm bude sdílet více, včetně platformy na které stojí. Podle všeho by mělo jít o platformu CLAR, na které je postaveno i nové BMW řady 7.
Snímek interiéru pak silně připomíná minulou generaci, ačkoliv i zde došlo na změny. Byly posunuty a zvětšeny výdechy ventilace, došlo k reorganizaci tlačítek, v kapličce přístrojů je zřejmě umístěn digitální přístrojový štít a volant dostal leskle černá ramena se stříbrnými ovládacími prvky.
Ani s novou generací tak Rolls-Royce Phantom neztrácí nic na své prémiovosti a vznešenosti. Změny sice nejsou příliš výrazné, ovšem tak to u této značky zkrátka chodí. Její zákazníci jsou zvyklí na určitý styl a design, všechny změny se tak odehrávají pomalu ale pečlivě.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?