Ačkoliv měla být podoba nového Renaultu Mégane RS 2018 odhalena až na autosalonu ve Frankfurtu, který se koná v září, můžeme se na vůz podívat bez maskování již dnes. A poděkovat za to můžeme patentovému úřadu, z jehož webu snímky nového vozu unikly.
Ačkoliv si automobilka vzhled svého nového ostrého hatchbacku chránila jako oko v hlavě, nakonec jí zradila "Světová organizace duševního vlastnictví" (World Intellectual Property Organization (WIPO)), na jejímž webu se snímky nového vozu před pár dny objevily.
Díky tomu si tak můžeme prohlédnout nové tvary vozu, které zahrnují agresivnější přední nárazník s nasávacími otvory, zřejmě nepatrně vytažené blatníky s odvětráváním brzd, decentní spoiler na pátých dveří, lehce zatmavené zadní svítilny nebo přifouknutý zadní nárazník, který se může pochlubit funkčním difuzorem a masivním středovým výfukem.
Snímky z interiéru vozu bohužel nemáme, nicméně vůz stojí na elegantních a bezpochyby i lehkých sportovních kolech. Co se praktičnosti týče, vůz má klasickou pětidvéřovou karoserii a jinou (např. třídvéřovou) podle dřívějších prohlášení nedostane.
Pod kapotou vozu by měl být ukryt dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu cca 300 koní, který bude pohánět přední kola skrze šestistupňový manuál nebo dvojspojkovou EDCpřevodovku. Standardní výbava bude navíc zahrnovat i řízení zadní nápravy.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?