Ačkoliv měla být podoba nového Renaultu Mégane RS 2018 odhalena až na autosalonu ve Frankfurtu, který se koná v září, můžeme se na vůz podívat bez maskování již dnes. A poděkovat za to můžeme patentovému úřadu, z jehož webu snímky nového vozu unikly.
Ačkoliv si automobilka vzhled svého nového ostrého hatchbacku chránila jako oko v hlavě, nakonec jí zradila "Světová organizace duševního vlastnictví" (World Intellectual Property Organization (WIPO)), na jejímž webu se snímky nového vozu před pár dny objevily.
Díky tomu si tak můžeme prohlédnout nové tvary vozu, které zahrnují agresivnější přední nárazník s nasávacími otvory, zřejmě nepatrně vytažené blatníky s odvětráváním brzd, decentní spoiler na pátých dveří, lehce zatmavené zadní svítilny nebo přifouknutý zadní nárazník, který se může pochlubit funkčním difuzorem a masivním středovým výfukem.
Snímky z interiéru vozu bohužel nemáme, nicméně vůz stojí na elegantních a bezpochyby i lehkých sportovních kolech. Co se praktičnosti týče, vůz má klasickou pětidvéřovou karoserii a jinou (např. třídvéřovou) podle dřívějších prohlášení nedostane.
Pod kapotou vozu by měl být ukryt dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu cca 300 koní, který bude pohánět přední kola skrze šestistupňový manuál nebo dvojspojkovou EDCpřevodovku. Standardní výbava bude navíc zahrnovat i řízení zadní nápravy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.