Ačkoliv měla být podoba nového Renaultu Mégane RS 2018 odhalena až na autosalonu ve Frankfurtu, který se koná v září, můžeme se na vůz podívat bez maskování již dnes. A poděkovat za to můžeme patentovému úřadu, z jehož webu snímky nového vozu unikly.
Ačkoliv si automobilka vzhled svého nového ostrého hatchbacku chránila jako oko v hlavě, nakonec jí zradila "Světová organizace duševního vlastnictví" (World Intellectual Property Organization (WIPO)), na jejímž webu se snímky nového vozu před pár dny objevily.
Díky tomu si tak můžeme prohlédnout nové tvary vozu, které zahrnují agresivnější přední nárazník s nasávacími otvory, zřejmě nepatrně vytažené blatníky s odvětráváním brzd, decentní spoiler na pátých dveří, lehce zatmavené zadní svítilny nebo přifouknutý zadní nárazník, který se může pochlubit funkčním difuzorem a masivním středovým výfukem.
Snímky z interiéru vozu bohužel nemáme, nicméně vůz stojí na elegantních a bezpochyby i lehkých sportovních kolech. Co se praktičnosti týče, vůz má klasickou pětidvéřovou karoserii a jinou (např. třídvéřovou) podle dřívějších prohlášení nedostane.
Pod kapotou vozu by měl být ukryt dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu cca 300 koní, který bude pohánět přední kola skrze šestistupňový manuál nebo dvojspojkovou EDCpřevodovku. Standardní výbava bude navíc zahrnovat i řízení zadní nápravy.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.