Dokud Ferrari zatvrzele odmítalo stavět vozy SUV, svět se zdál v pořádku. Poptávka po těchto vozech už však přemohla i zatvrzelost z Maranella a na svět se derou první zvěsti o tom, že automobilka Ferrari představí v roce 2021 své první SUV.
Představitel koncernu FCA, Sergio Marchionne, který v současné době stojí i v čele automobilky Ferrari připustil možnost, že se skutečně dočkáme SUV se vzpínajícím se koněm na kapotě. Krátce na to přišel Car Magazine s informací, podle které zahájilo Ferrari práci na jakémsi "crossoveru", po kterém zákazníci již delší dobu volají. Více informací se však dozvíme později.
Vůz s kódovým označením F16X by měl být vyvíjen společně s nástupcem modelu GTC4 Lusso a měl by konkurovat modelům jako je Lamborghini Urus nebo Aston Martin DBX, které by měly dorazit také až v roce 2021.
Během let už se objevilo několik různých podob SUV značky Ferrari, časopis Car Magazine si však nechal vytvořit vlastní návrh, za kterým stojí Andrei Avarvarii. Tento návrh však vychází z toho, že model F16X bude výše posazené pětidvéřové kupé.
Pod kapotou by se mohl usídlit benzínový osmiválec, případně hybridní pohonná jednotka. S mohutným dvanáctiválcem se podle Cars Magazine nepočítá.Cena vozu se prozatím odhaduje na 350,000 dolarů (necelých 8 milionů korun), přesto Ferrari doufá, že díky nabídce modelu tohoto typu by mohlo zdvojnásobit prodej na 16,000 vozů ročně.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?