Renault omladil oblíbený model Espace. Co se změnilo?

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 30. června 2017, 16:54 Aktualizováno 30.6.2017, 19:11 Google+

Pátá generace Renaultu Espace, která je na trhu již od roku 2015, se dočkala omlazení, které má podtrhnout silné stránky vozu. Jedná se však spíš jen o maličkosti v interiéru. Potěší však nová výkonná benzínová jednotka.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Omlazený Renault Espace

Omlazený Renault Espace | foto: Renault

Sdílejte článek

Renault je s modelem Espace po vzhledové i technické stránce pravděpodobně spokojen, neboť jeho poslední facelift se týká zejména maličkostí. Mezi ně patří například nové barvy, nové prvky komfortní výbavy včetně nového infotainment systému, nebo zcela nový benzínový motor TCe 225 s novou sedmistupňovou převodovkou.

Nejpatrnější změnou je rozšíření nabídky barev o odstín "Titanium grey", ostatní barvy však zůstaly v nabídce zachovány. Zákazníci si tak nyní mohou vybrat již z 8 metalických barev a jedné obyčejné. K tomu je možné zvolit si i ze dvou nových hliníkových disků kol o rozměrech 18" a 19" palců.

Uvnitř vozu se pak vyskytují nové prvky komfortní výbavy, které zahrnují odvětrávané sedačky, LED osvětlení v přihrádce, slunečních clonách a přihrádkách nebo nové kožené čalounění. Kromě toho se zde vyskytne i nová generace infoteinment systému  Renault EASY CONNECT,  díky kterému svůj vůz snadno propojíte se svým telefonem.

Mimo to nový Espace nabídne i řadu praktických technologických řešení, mezi které patří natáčení zadní nápravy, elektronicky nastavitelný podvozek, jednotlivě elektronicky nastavitelné sedačky v druhé řadě, atd.

Pod kapotou se objevil i nový motor Erergy TCe 225 EDC o objemu 1,8 litru, který nahrazuje motor Energy 1,6 TCe 200 EDC. Motor Energy TCe 225 je relativní novinkou, ve vozech Renault se objevil teprve jednou, a to ve voze Alpine A110.

Tento motor je schopen podat maximální výkon 165 kW (225 k) při 5,600 ot./min. Maximum kroutícího momentu pak činí 300 Nm v rozmezí 1,750 až 5,000 ot./min. Z nuly na 100 km/h pak s tímto motorem dokáže Espace zrychlit za 7,6 vteřiny, přičemž průměrná spotřeba by se měla pohybovat okolo 6,8 litru na 100 kilometrů. 

Renault Espace tak ve výsledku nabídne tři motory: dvě dieselové jednotky Energy dCi 130 a Energy dCi 160 EDC a jeden benzínový agregát Energy TCe 225.

Vytisknout

Diskuze: Renault omladil oblíbený model Espace. Co se změnilo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Highway Aircraft Corporation Fascination

Auto nebo raketa? Koncept Fascination šokoval svět svým designem

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud