Sportovní vůz, jenž se může honosit samými superlativy. Patří totiž mezi ta nejrychlejší a nejvýjimečnější auta na naší planetě.
Úkolem zaměstnanců britské automobilky Aston Martin Lagonda Ltd. bylo zřejmě stvořit něco výjimečného, neboť a posuďte sami, Aston Martin Vulcan AMR Pro určený výhradně pro závodní okruhy se pyšní dvanáctiválcem o objemu 7 litrů s výkonem 820 koňských sil, kterému sekunduje sekvenční šestistupňová převodovka.
Výjimečnost dále zajišťuje opravdu působivý design, jenž je podtrhován nepřehlédnutelně zářivou barvou, a především fakt, že těchto vozů bude existovat pouze 24. Dá se tedy předpokládat, že při splnění dvou kritérií bude jeho cena postupem času růst. Nesmíte ho však rozbít a nesmí vám vyschnout na provozních nákladech konto.
Zásadním rozdílem mezi původním vozem a verzí Vulcan AMR Pro je aerodynamika. Limitovaná série navíc disponuje ještě zdokonaleným převodovým poměrem. Právě tato dvě vylepšení se mají postarat o skvělé okruhové časy.
Za zmínku jistě stojí větší zadní přítlačné křídlo či větší použití karbonových vláken snižujících hmotnost.
Zajímavostí dále je, že automobil nebyl navržen pro žádné závodní série, pouze pro potěchu oněch 24 osob, kteří si budou moci dopřát tenhle zcela jedinečný stroj.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.