Peugeot se vrací na trh s pick-upy

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 22. června 2017, 16:16 Google+

Automobilka Peugeot po dlouhé době představila pořádný pracovní pick-up, kterým chce zaujmout především v severní Africe, kde je o tyto vozy enormní zájem. Pod kapotou tohoto vozu se však ukrývá jedno malé tajemství, které má svůj původ v Japonsku a Číně.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nový Peugeot Pick Up

Nový Peugeot Pick Up | foto: Peugeot

Sdílejte článek

Nový model Peugeot ztělesňuje ambice značky vrátit se v rámci svého mezinárodního růstu na trh s pick-upy. Společnost Peugeot navazuje na svou tradici v tomto segmentu zejména na africkém kontinentu, kde se proslavil legendární Peugeot 403 Camionnette-Bâchee z roku 1956, Peugeot 404 Camionnette-Bâchee z roku 1967 a jeho následovník Peugeot 504 Pick-up, který se vyráběl v Nigérii až do roku 2005.

Nový Peugeot Pick Up představuje díky jednoduchému a robustnímu provedení funkční pracovní nástroj, který je odolný a spolehlivý na všech typech terénu. Kabina a korba jsou upevněny na žebřinovém rámu s pevnou zadní nápravou, čtyřlamelovými pružinami a sériově montovanými pneumatikami Yokohama. Tyto vlastnosti zajišťují spolehlivost a odolnost, které jsou vhodné pro vyšší zátěž a jakýkoliv terén.

Pokud jde o nákladový prostor, korba je dlouhá 140 cm a široká 139 cm. Na vnější straně je opatřena upevňovacími háky. Boční stěny a zadní panel jsou pokryty vrstvou pryskyřice, která zvyšuje pevnost a robustnost korby. Maximální užitečné zatížení vozu je 815 kg.

Motor nového vozu Peugeot Pick Up je přizpůsobený potřebám trhu. Jedná se podélně uložený turbodieselový agregát o objemu 2,5 l a výkonu 115 k a 208 Nm, se systémem Common Rail, který je spojen s manuální pětistupňovou převodovkou.

Zákazníci modelu Peugeot Pick Up mohou volit mezi pohonem 4x4 a 4x2. Hnací ústrojí verze 4×2 je spojeno se zadními koly prostřednictvím podélného hnacího hřídele a diferenciálu umístěného uvnitř zadní nápravy. Vzhledem k tomu, že zátěž spočívá na zadních poháněných kolech, je hnací ústrojí využito lépe při vyšším zatížení vozu.

Pohon 4×4 se spouští speciální páčkou, která přenáší část síly na přední hnací ústrojí. Řidič si tak může podle potřeby zvolit normální režim 4×4 4 High nebo režim 4 Low s krátkými převody. Díky redukci je u režimu 4L možné použít extrémní točivý moment při velmi pomalých rychlostech a zvládat tak mimořádně obtížné jízdní situace. Verze 4×4 tak dodává vozu Peugeot Pick Up univerzálnost a schopnost jízdy v každém počasí a v  každém terénu.

Jak už jsme ale slibovali v anotaci, tento vůz má jedno malé tajemství, pocházející z dálného východu. Pod značkou Peugeotu se totiž podle serveru AutoEvolution ukrývá vůz vyráběný v Číně pod označením Dongfeng Rich. To ale na kvalitě vozu nic nemění, neboť Daofeng Rich vychází z velmi oblíbeného a spolehlivého vozu Nissan Navara generace D22.

Pokud jste se však právě začali chystat k rozbití prasátka a sprintu do nejbližšího dealerství automobilky Peugeot, musíme vás zastavit. Tento vůz bohužel není určen pro trh v ČR.

Vytisknout

Diskuze: Peugeot se vrací na trh s pick-upy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Čtvrtá generace Škody Fabie zatím stále ještě skrývá svoji podobu

Nová Škoda Fabia, větší, sportovnější, bezpečnější. A motory?

Čerpací stanice Shell

Shell připravil oleje s neutrální uhlíkovou stopou

Peugeot představil nové logo. Už jedenácté...

Peugeot představil nové logo. Už jedenácté...

První test zimních pneumatik pro rok 2018 (Uniroyal  MS plus 77)

Tohle zamrzí. Mladíkovi nedal viník přednost, přesto odškodnění v milionech nedostane

Škoda představila Enyaq Sportline iV, atraktivní, sportovní, dynamické, na baterii

Škoda dosáhla špičkové aerodynamické účinnosti u velkého Enyaqu iV

Volkswagen ID.3 v Česku už za méně než 900 tisíc

Volkswagen ID.3 v Česku už za méně než 900 tisíc. Má to však své ale...

U příležitosti 3. výročí značky Cupra byl oficiálně představen limitovaný model Formentor VZ5

Cupra slaví, limitovaný Formentor VZ5 je hozenou rukavicí do stojatých prémiových vod SUV

IONITY spolupracuje s OMV a otevřela na dálnici D1 další dvě rychlodobíjecí stanice

Majitelé elektromobilů zatleskají. Další dvě rychlodobíjecí stanice tam, kde jsou nejvíc třeba

Škoda Superb

Test ojetiny - Škoda Superb 2.0 TDI, za 400 tisíc manažerská limuzína

Mercedes benz C W206

Problém u Mercedesu. Unikly fotky nového modelu třídy C W206

Volkswagen Tiguan eHybrid kombinuje zážehový motor 1.4 TSI (110 kW / 150 k) s elektromotorem (85 kW / 116 k) a s šestistupňovou automatickou převodovkou DSG

Tiguan eHybrid je už možné objednat i v Česku. Bez milionu to ale nepůjde...

Škoda vystavila skici modelu Kushaq pro indický trh

Škoda vystavila skici modelu Kushaq. Nebude ho škoda pro Indii?

Honda ukázala nové HR-V inspirované kupé a s hybridem v základu

Honda ukázala nové HR-V inspirované kupé a s hybridem v základu

Škoda představila Enyaq Sportline iV, atraktivní, sportovní, dynamické, na baterii

Škoda představuje Enyaq Sportline iV, atraktivní, sportovní, dynamické, na baterii

Volkswagen ID.4 má nabídnout bohaté využití

Ceny pro Česko zveřejněny. VW ID.4 startuje pod magickou hranicí, za vyšší výbavu tučný příplatek

reklama

Doporučujeme

Máte problém najít svou garáž? Parádička z Rakouska vám pomůže

Jak trefit do garáže? Z Rakouska přišla nová vychytávka

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Test ojetiny - Škoda Superb 2.0 TDI, za 400 tisíc manažerská limuzína

  2. Tiguan eHybrid je už možné objednat i v Česku. Bez milionu to ale nepůjde...

  3. Tohle zamrzí. Mladíkovi nedal viník přednost, přesto odškodnění v milionech nedostane

  4. Cupra slaví, limitovaný Formentor VZ5 je hozenou rukavicí do stojatých prémiových vod SUV

  5. Volkswagen ID.3 v Česku už za méně než 900 tisíc. Má to však své ale...

  6. Majitelé elektromobilů zatleskají. Další dvě rychlodobíjecí stanice tam, kde jsou nejvíc třeba

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud