Subaru nabídne pouhých 500 kusů od každého modelu. BRZ i WRX v limitované edici by měli být připraveny k prodeji na začátku příštího roku.
Nové Subaru WRX STI Type RA nabídne prvotřídní zážitek z jízdy, a to díky klasickému receptu - menší váze, modernizovanému podvozku a výkonnějšímu motoru. Limitovaná edice WRX STI disponuje mnoha prvky z uhlíkových vláken, včetně samotné střechy. Na autě jsou obutá lehká 19-ti palcová kovaná kola od BBS. Díky maximální úspoře váhy Subaru odstranilo i rezervní kolo.
Podvozek dostal přepracované přední vzpěry a tlumiče Bilstein, upravený byl i stabilizační systém VDC. O dostatečný brzdný výkon se starají šestipístové brzy Brembo. Kované písty, úprava řídící jednotky, přepracované sání a nový výfuk umožnili zvýšení výkonu stávajícího přeplňovaného 2,5 litru na odhadovaných 310 koní. Úprava zasáhla i šestistupňovou manuální převodovku, kde Subaru optimalizovalo převodové poměry a zkrátilo chod řadicí páky.
Nové Subaru BRZ TS přináší upravený STI podvozek a agresivnější vzhled, zatímco motor zůstal beze změny. Podvozek a přední pomocný rám byly ještě více vyztuženy tak, aby umožňovali co nejlepší pocit z řízení. O přenos hnací síly se starají 18-ti palcová lehká kola STI spolu s pneumatikami Michelin Pilot Sport 4. Karoserie je opatřena kompletním STI kitem, včetně předních, zadních i bočních spoilerů, které spolu s velkým zadním křídlem optimalizují proudění vzduchu.
Obě limitované novinky budou k dispozici v barvách „Blue pearl“, „Crystal black“ a „Crystal White“. Přesné specifikace a ceník budou známy během letošního roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.