Když jsme vás v nedávné době informovali o možném příchodu Subaru BRZ STI, jednalo se o spekulace založené na pár fotografiích. Nyní se ale k tématu vyjádřila i sama automobilka a vše vypadá velice slibně!
Zdá se, že po letech nekonečného čekání se skalní fanoušci vozů Subaru dočkají vytouženého modelu BRZ STI. Automobilka totiž na svém oficiálním Twitterovém účtu zveřejnila fotku masivního křídla se znaky "STI" na kufru vozu Subaru BRZ. Text u příspěvku je skromný, říká jen "Zůstaňte naladěni" a poté datum 8.6.2017. Ačkoliv nevíme, zda se v ten den dočkáme oficiálního představení, nebo jen více informací, rozhodně se máme na co těšit!
Stay tuned…6/8/17. #STI pic.twitter.com/PU4ehFolH5
— Subaru (@subaru_usa) 30. května 2017
Co se týče samotného Subaru BRZ STI, v nedávné době jsme vám přiensli několik fotografií, které byly pořízeny poblíž dealerství Subaru v USA. Na fotografiích byl zachycen lehce maskovaný model BRZ s několika doplňky, mezi kterými nechybělo ani křídlo, které bylo na oficiálním obrázku od automobilky.
Kromě designových prvků se čeká i úprava v motorovém prostoru. Zda dostane motor turbodmychadlo si nikdo netroufá odhadovat, koncept představený již v roce 2015 totiž zůstal atmosferický. Ovšem i z klasického atmosferického motoru by výrobce mohl dostat pár koní navíc. Podle zdroje serveru Motor1 by se výkon mohl vyhoupnout z 152 kW (206 k) na 171 kW (232 k).
Většina úprav by ale měla být směřována hlavně na podvozek, brzdy a lepší aerodynamiku. Na více informací si ale všichni budeme muset počkat až do 6.8.2017.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?