Renault Captur se díky svým kompaktním rozměrům stal jedním z nejprodávanějších městských SUV roku 2016. S novou verzí, která toho nabídne zákazníkům ještě o něco více, by svůj triumf dozajista rád zopakoval i v roce 2017.
Mezi jednu z nejsilnějších stránek Renaultu Captur vždy patřil jeho osobitý vzhled a styl, čímž dokázal přilákat velkou řadu zájemců. Na tom se zřejmě nic nezmění ani u nového modelu. Renault totiž nabídne zájemcům o Captur možnost individualizace barev až do 30 kombinací, stylové LED denní svícení do tvaru písmene C, přední FULL LED světlomety, čtyři druhy ráfků z lehkých slitin, prosklenou pevnou střechu nebo sofistikovaný interiér, který nově nabídne kvalitnější materiály včetně jemné kůže Nappa nebo nová pohodlná sedadla s lepším bočním vedením.
Změny se ale odehrály i mezi technologiemi zaměřenými na cestovní komfort. Například hudba se bude linout z audiosystému Boss s šesti reproduktory a subwooferem, k dispozici bude systém Media Nav Evolution, který nabídne funkce od navigace až po couvací kameru nebo systém R-Link Evolution, jež dokáže nabídnout i 3G konektivitu nebo ovládání asistenčních systémů vozidla (dle zvolené verze).
Mezi asistenčními systémy nebude chybět například systém sledování mrtvého úhlu, zadní parkovací senzory, přední parkovací senzory, parkovací kamera nebo novinka v podobě systému automatického parkování, který bude k dispozici u vyšších verzí výbavy.
Žhavou novinkou je i příchod výbavy Initiale Paris, která patří k tomu nejlepšímu, co může společnost Groupe Renault nabídnout. Tato exkluzivní edice nabídne zákazníkům chromovanou masku chladiče, outdoorové spoilery nebo chromované boční dekory s podpisem INITIALE PARIS.
Kromě toho nabídne tato luxusní verze i několik nových odstínů barev, speciální 17 palcové ráfky a sekvenční LED směrová světla LED. Uvnitř vozu budou posádku rozmazlovat vyhřívaná sedadla čalouněná kůží Nappa, chromované ozdobné prvky, hliníkové pedály a podlahové lišty, palubní deska potažená kůží a volant obšitý kůží Nappa.
Co se výbavy týče, nabídne výbava Captur Initiale Paris prakticky všechno. Bezdotykové zamykání, sledování mrtvého úhlu, parkovací asistenty, audiosystém Bosse nebo multimediální systém R-Link Evolution.
Pod kapotou nalezneme celkem šest různých typů pohonných jednotek, které by měly naplnit představy všech zákazníků. Z naftových motorů jsou k dispozici verze dCi 90 s manuální/automatickou převodovkou a dCi 110 s manuální převodovkou. Druhý jmenovaný je možné vybavit funkcí Stop&Start a systémem rekuperace energie při brzdění a zpomalování.
Benzínové motory zastupují verze Energy TCe 90 s manuální převodovkou nebo TCe 120 s manuální nebo automatickou převodovkou. Vedle automatické dvouspojkové převodovky EDC je manuální převodovka určena pro zákazníky, kteří hlídají náklady a vyžadují úplnou kontrolu nad vozidlem.
Ceny Renaultu Captur startují na částce 314,900 korun, za kterou pořídíte základní výbavu Life s benzínovým motorem Energy TCe90. Nejdražším zástupcem je pak model s výbavou Initiale Paris a motorem Energy dCi 110 v hodnotě 584,900 korun. Na výběr je ale samozřejmě i řada dalšího volitelného příslušenství, takže cena se nakonec může vyšplhat ještě o něco výš.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?