Britská firma Land Rover se k příležitosti vyrobení již 600 tisíc kusů modelu Range Rover Evoque rozhodla uvést speciální sérii vozu s nálepkou Landmark Edition.
Za šest let produkce je takový objem vyrobených aut slušný a jak se zdá, i přes jeho lehké stáří nikterak neklesá poptávka po něm. Jen ve Velké Británii pak bylo od počátku letoška prodáno 6781 kusů, což je vskutku hodně. Dá se to vlastně přirovnat k české Škodě Yeti, která je tuzemským a velmi oblíbeným SUV.
A právě proto přichází edice Evoque Landmark Edition. Ta bude dostupna v jednom ze tří odstínů laku karoserie (Moraine Blue, Yulong White a Corris Grey) a každý lak bude pokaždé zkombinován s tmavě šedou střechou a maskou chladiče. Vše pak doplní 19palcová tmavá kola.
V interiéru je nápadná na první pohled kombinace šedých a černých doplňků a v rámci základní výbavy je přítomna i nejnovější verze systému InControl Touch Pro s 10palcovou obrazovkou. Po stránce motorizací pak novinka nabídne dva naftové a jeden benzinový motor.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?