Britská firma Land Rover se k příležitosti vyrobení již 600 tisíc kusů modelu Range Rover Evoque rozhodla uvést speciální sérii vozu s nálepkou Landmark Edition.
Za šest let produkce je takový objem vyrobených aut slušný a jak se zdá, i přes jeho lehké stáří nikterak neklesá poptávka po něm. Jen ve Velké Británii pak bylo od počátku letoška prodáno 6781 kusů, což je vskutku hodně. Dá se to vlastně přirovnat k české Škodě Yeti, která je tuzemským a velmi oblíbeným SUV.
A právě proto přichází edice Evoque Landmark Edition. Ta bude dostupna v jednom ze tří odstínů laku karoserie (Moraine Blue, Yulong White a Corris Grey) a každý lak bude pokaždé zkombinován s tmavě šedou střechou a maskou chladiče. Vše pak doplní 19palcová tmavá kola.
V interiéru je nápadná na první pohled kombinace šedých a černých doplňků a v rámci základní výbavy je přítomna i nejnovější verze systému InControl Touch Pro s 10palcovou obrazovkou. Po stránce motorizací pak novinka nabídne dva naftové a jeden benzinový motor.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?