Aktuálně nejsportovnější malé BMW z nabídky se na trhu pořádně ještě ani neohřálo a už zde máme jeho facelift. Ten však měl ještě nějakou dobu zůstat utajen.
Fotky omlazené verze se totiž objevily na belgické verzi oficiálního webu automobilky. To je pro BMW poměrně slušný problém, protože ještě než si toho stihli všimnout lidé z BMW, fotografie stáhl další server, kterým je Bimmertoday. Ten je pak následně zveřejnil a tak všichni ví, jak vlastně novinka vypadat.
Jestli ale čekáte velké designové změny, budete zklamaní. Naprosto drobnými retušemi prošly jen přední a zadní světlomety. V podstatě tím změny končí, což naznačuje, že další úpravy se objeví v kabině.
A co výkon? Ten by měl zůstat stejný. I nadále tak bude vůz využívat přeplňovaný řadový šestiválec s objemem 3,0 litru a výkonem 272 kW. Za rok ale přijde výkonnější verze M2 CS, která dostane sportovnější podvozek, bude o něco lehčí a zřejmě naroste i počet koní.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?