Mnoho milovníků značky Volkswagen již netrpělivě očekává příchod nové generace modelu Polo. To by se mělo představit letos na autosalonu ve Frankfurtu. Aby své fanoušky udržela automobilka v napětí, vydala video předvádějící nové Polo pod maskovací fólií.
Na videu, které automobilka Volkswagen vydala na svém YouTube účtu, můžeme vidět poslední prototyp nového vozu Volkswagen Polo. Ačkoliv se před časem na serveru CarScoops objevily fotky bez maskování, toto video je první od oficiálního zdroje.
Nové Polo bude postaveno na platformě MQB A0, stejně jako jeho koncernoví sourozenci Škoda Fabia a Seat Leon. Základní nabídku motorů by měly tvořit litrové tříválce s výkonem od 64 do 113 koní. Motory 1.4 TSI by měly být nahrazeny novějším motorem 1.5 TSI, jehož výkonové varianty se budou pohybovat v rozmezí 128 až 148 koní. Pro zájemce o dieselové motory by měl být přichystán agregát 1.6 TDI.
Na vrcholu nabídky by mělo opět stát Polo GTI, tentokrát s výkonem přes 200 koní. Motor bude pravděpodobně převzat z minulé generace Golfu GTI, pod jehož kapotou se nacházel agregát 2.0 TSI. Stále ale existuje možnost, že půjde jen o upravený motor 1.8 z minulé generace Pola GTI.
Zákazníci si budou moci vybrat z 5 a 6 stupňové manuální převodovky a sedmistupňové dvouspojkové převodovky. Poslední jmenovaná však bude spíše zaměřená na vrchol nabídky.
Uvnitř by mělo dojít k zvětšení prostoru a markantnímu zvýšení kvality i výbavy. Ta by nově měla zahrnovat digitální přístrojový štít, rychlejší a intuitivnější infotainment systém nebo kvalitnější plasty a čalounění.
Oficiálně by mělo být nové Polo představeno na autosalonu ve Frankfurtu, který se koná od 14. září do 24. září 2017.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?