Mnoho milovníků značky Volkswagen již netrpělivě očekává příchod nové generace modelu Polo. To by se mělo představit letos na autosalonu ve Frankfurtu. Aby své fanoušky udržela automobilka v napětí, vydala video předvádějící nové Polo pod maskovací fólií.
Na videu, které automobilka Volkswagen vydala na svém YouTube účtu, můžeme vidět poslední prototyp nového vozu Volkswagen Polo. Ačkoliv se před časem na serveru CarScoops objevily fotky bez maskování, toto video je první od oficiálního zdroje.
Nové Polo bude postaveno na platformě MQB A0, stejně jako jeho koncernoví sourozenci Škoda Fabia a Seat Leon. Základní nabídku motorů by měly tvořit litrové tříválce s výkonem od 64 do 113 koní. Motory 1.4 TSI by měly být nahrazeny novějším motorem 1.5 TSI, jehož výkonové varianty se budou pohybovat v rozmezí 128 až 148 koní. Pro zájemce o dieselové motory by měl být přichystán agregát 1.6 TDI.
Na vrcholu nabídky by mělo opět stát Polo GTI, tentokrát s výkonem přes 200 koní. Motor bude pravděpodobně převzat z minulé generace Golfu GTI, pod jehož kapotou se nacházel agregát 2.0 TSI. Stále ale existuje možnost, že půjde jen o upravený motor 1.8 z minulé generace Pola GTI.
Zákazníci si budou moci vybrat z 5 a 6 stupňové manuální převodovky a sedmistupňové dvouspojkové převodovky. Poslední jmenovaná však bude spíše zaměřená na vrchol nabídky.
Uvnitř by mělo dojít k zvětšení prostoru a markantnímu zvýšení kvality i výbavy. Ta by nově měla zahrnovat digitální přístrojový štít, rychlejší a intuitivnější infotainment systém nebo kvalitnější plasty a čalounění.
Oficiálně by mělo být nové Polo představeno na autosalonu ve Frankfurtu, který se koná od 14. září do 24. září 2017.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?