Mnoho milovníků značky Volkswagen již netrpělivě očekává příchod nové generace modelu Polo. To by se mělo představit letos na autosalonu ve Frankfurtu. Aby své fanoušky udržela automobilka v napětí, vydala video předvádějící nové Polo pod maskovací fólií.
Na videu, které automobilka Volkswagen vydala na svém YouTube účtu, můžeme vidět poslední prototyp nového vozu Volkswagen Polo. Ačkoliv se před časem na serveru CarScoops objevily fotky bez maskování, toto video je první od oficiálního zdroje.
Nové Polo bude postaveno na platformě MQB A0, stejně jako jeho koncernoví sourozenci Škoda Fabia a Seat Leon. Základní nabídku motorů by měly tvořit litrové tříválce s výkonem od 64 do 113 koní. Motory 1.4 TSI by měly být nahrazeny novějším motorem 1.5 TSI, jehož výkonové varianty se budou pohybovat v rozmezí 128 až 148 koní. Pro zájemce o dieselové motory by měl být přichystán agregát 1.6 TDI.
Na vrcholu nabídky by mělo opět stát Polo GTI, tentokrát s výkonem přes 200 koní. Motor bude pravděpodobně převzat z minulé generace Golfu GTI, pod jehož kapotou se nacházel agregát 2.0 TSI. Stále ale existuje možnost, že půjde jen o upravený motor 1.8 z minulé generace Pola GTI.
Zákazníci si budou moci vybrat z 5 a 6 stupňové manuální převodovky a sedmistupňové dvouspojkové převodovky. Poslední jmenovaná však bude spíše zaměřená na vrchol nabídky.
Uvnitř by mělo dojít k zvětšení prostoru a markantnímu zvýšení kvality i výbavy. Ta by nově měla zahrnovat digitální přístrojový štít, rychlejší a intuitivnější infotainment systém nebo kvalitnější plasty a čalounění.
Oficiálně by mělo být nové Polo představeno na autosalonu ve Frankfurtu, který se koná od 14. září do 24. září 2017.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.