Pamatujete si Mitsubishi Lancer? Hloupá otázka, vždyť je to legenda. Nicméně už je tu s námi (v podstatě beze změny) od roku 2007 a to je v automobilovém průmyslu hodně dlouhá doba. Mitsubishi se tedy rozhodlo udržet Lancer při životě a tak ho nyní bude nabízet v limitované edici.
Ta bude postavena přímo nad základní verzi. „Nový“ Lancer Limited Edition vynikne především díky černé barvě v exteriéru. Ta pokryla nejen střechu a mřížku chladiče, ale i zpětné zrcátka, „B“ sloupky a 16ti palcová kola.
Nový design dostal i interiér. I když fotografie vnitřku nejsou ještě dostupné, čeká nás černý interiér v kombinaci s červenými švy na volantu, řadící páce, ruční brzdě, loketní opěrce a čalounění dveří. Sportovní pocit v řidiči vzbudí hliníkové pedály, tmavý strop a nesmí chybět ani (tak jako v žádném novém automobilu) pořádný infotainment. V případě Lanceru Limited Edition to bude 6,5“ obrazovka s kvalitní audio sestavou a plnou Apple i Android konektivitou.
„Lancer má dlouhou tradici a vždy poskytoval zákazníkům skvělý pocit z jízdy za příznivou cenu, takže se nabízelo obohatit vůz nabídkou limitované edice,“ řekl Don Swearingen, výkonný více prezident a provozní ředitel společnosti. Mitsubishi Lancer Limited Edition 2017 má být k dispozici (bohužel pouze v U.S.) od konce toho měsíce a to za velmi příznivou cenu 500 tisíc korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.