Pamatujete si Mitsubishi Lancer? Hloupá otázka, vždyť je to legenda. Nicméně už je tu s námi (v podstatě beze změny) od roku 2007 a to je v automobilovém průmyslu hodně dlouhá doba. Mitsubishi se tedy rozhodlo udržet Lancer při životě a tak ho nyní bude nabízet v limitované edici.
Ta bude postavena přímo nad základní verzi. „Nový“ Lancer Limited Edition vynikne především díky černé barvě v exteriéru. Ta pokryla nejen střechu a mřížku chladiče, ale i zpětné zrcátka, „B“ sloupky a 16ti palcová kola.
Nový design dostal i interiér. I když fotografie vnitřku nejsou ještě dostupné, čeká nás černý interiér v kombinaci s červenými švy na volantu, řadící páce, ruční brzdě, loketní opěrce a čalounění dveří. Sportovní pocit v řidiči vzbudí hliníkové pedály, tmavý strop a nesmí chybět ani (tak jako v žádném novém automobilu) pořádný infotainment. V případě Lanceru Limited Edition to bude 6,5“ obrazovka s kvalitní audio sestavou a plnou Apple i Android konektivitou.
„Lancer má dlouhou tradici a vždy poskytoval zákazníkům skvělý pocit z jízdy za příznivou cenu, takže se nabízelo obohatit vůz nabídkou limitované edice,“ řekl Don Swearingen, výkonný více prezident a provozní ředitel společnosti. Mitsubishi Lancer Limited Edition 2017 má být k dispozici (bohužel pouze v U.S.) od konce toho měsíce a to za velmi příznivou cenu 500 tisíc korun.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?