Pamatujete si Mitsubishi Lancer? Hloupá otázka, vždyť je to legenda. Nicméně už je tu s námi (v podstatě beze změny) od roku 2007 a to je v automobilovém průmyslu hodně dlouhá doba. Mitsubishi se tedy rozhodlo udržet Lancer při životě a tak ho nyní bude nabízet v limitované edici.
Ta bude postavena přímo nad základní verzi. „Nový“ Lancer Limited Edition vynikne především díky černé barvě v exteriéru. Ta pokryla nejen střechu a mřížku chladiče, ale i zpětné zrcátka, „B“ sloupky a 16ti palcová kola.
Nový design dostal i interiér. I když fotografie vnitřku nejsou ještě dostupné, čeká nás černý interiér v kombinaci s červenými švy na volantu, řadící páce, ruční brzdě, loketní opěrce a čalounění dveří. Sportovní pocit v řidiči vzbudí hliníkové pedály, tmavý strop a nesmí chybět ani (tak jako v žádném novém automobilu) pořádný infotainment. V případě Lanceru Limited Edition to bude 6,5“ obrazovka s kvalitní audio sestavou a plnou Apple i Android konektivitou.
„Lancer má dlouhou tradici a vždy poskytoval zákazníkům skvělý pocit z jízdy za příznivou cenu, takže se nabízelo obohatit vůz nabídkou limitované edice,“ řekl Don Swearingen, výkonný více prezident a provozní ředitel společnosti. Mitsubishi Lancer Limited Edition 2017 má být k dispozici (bohužel pouze v U.S.) od konce toho měsíce a to za velmi příznivou cenu 500 tisíc korun.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.