Ford Mustang se světu poprvé představil 17.04.1964 na Světové výstavě v New Yorku. K příležitosti narozenin modelu, který založil novou kategorii sportovních automobilů, si pro nás Ford připravil významnou novinku.
Tou novinkou je oznámení o pokračování výroby a prodeje nejostřejších Mustangů Shelby GT350 a GT350R i pro rok 2018. Ford o těchto modelech rád prohlašuje, že se vlastně jedná o závodní auta, která mohou legálně na silnici.
Oproti modelové řadě 2017 se toho moc nezměnilo. Pod kapotou najdeme stejný 5,2 litrový motor V8 o výkonu 533 koní, který dokáže rozpohybovat vůz z 0 na 100 km/h za pouhé 4 vteřiny. Jeho zastavení pak budou mít na starosti 6 pístkové brzdiče Brembo. O dokonalý jízdní zážitek se postarají adaptivní tlumiče MagneRide. Jedinými změnami, kterých si všimnete na první pohled, se tak stanou tři nové barvy, ve kterých si zájemci mohou svůj vůz objednat.
Interiér vozu si mohou zájemci nechat doplnit o tzv. Electronics Package, který zahrnuje infotainment systém Sync 3, hlasem ovládanou navigaci a audio soustavu s 9 reproduktory. Pro ještě příjemnější chvíle za volantem bude možné vyměnit standardní sedačky Recaro za elektricky ovládané sportovní sedačky Miko s funkcí výhřevu či chlazení.
Nové Mustangy Shelby GT350 a GT350R by se dle Fordu měly k prodejcům dostat na podzim tohoto roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.