Americký výrobce Chevrolet si pro své největší fanoušky připravil něco hodně speciálního. Tím je speciální edice Carbon 65 pro model Corvette.
V rámci modelové nabídky se edice dotkne modelů Grand Sport 3LT a Z06 3LZ. Představení se bude konat přibližně za rok, kdy výrobce oslaví 65 let od začátku výroby první Corvetty. Vůbec první vůz tohoto jména se totiž vyrobil 30. června roku 1953.
V rámci produkce se počítá jen s 650 kusy. Už na první pohled přitom každý z nás rozliší, že tohle nebude jen tak obyčejná Corvetta. Karoserie obou karosářských provedení totiž ozdobí speciální bílý lak keroserie a exteriérové prvky vyrobené z uhlíkových vláken.
Co se týče kabiny, zde se usadil sportovní volant z uhlíkových vláken a sportovní sedačky s potahem z černého semiše s kontrastním modrým prošíváním. Nechybí plaketky s označením konkrétního kusu a prahové lišty z nerez oceli.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?