Automobilka Škoda Auto vydala tiskovou zprávu, ve které informuje o novinkách kterých se dočkáme u modelů Škoda Rapid a Škoda Citigo pro modelový rok 2018.
V případě Rapidu se dočkáme poměrně velkých změn. Nově bude možné vybavit vůz bi-xenonovými světlomety s LED denním svícením a integrovanou funkcí směrových světel. Zadní světla budou zatmavená a v případě modelu Rapid Spaceback je možné je osadit LED technologií.
Základní výbava bude nově zahrnovat klimatizaci, rádio Blues, dálkové centrální zamykání a praktické doplňky v zavazadlovém prostoru. Uvnitř vozu se můžeme těšit na nové funkce konektivity jako jsou SmartLink+, Škoda One App a nesmí chybět ani služby Škoda Connect včetně Škoda Infotainment Online pro infotainmentový systém Amundsen.
Kromě rozšiřování nabídky základní a příplatkové výbavy chce automobilka Škoda nalákat nové zákazníky i na nižší ceny. U základní výbavy Active by mělo být cenové zvýhodnění až 39.500 Kč. U sportovně laděné varianty Monte Carlo můžeme očekávat zvýhodnění až 64.000 Kč pro variantu liftback a až 60.000 Kč u varianty Spaceback.
Dostupnější by se měly stát i pakety PLUS, které zahrnují např. tempomat, parkovací kameru, winter packet, atd.. Příjemnou novinkou je i zlevnění automatické dvouspojkové DSG převodovky. Za tu si nově připlatíte “jen“ 35.000 Kč.
V rámci modernizace byly základní modely Rapid a Rapid Spaceback osazeny litrovým přeplňovaným motorem TSI. Ten by měl být proti svému předchůdci 1,2 TSI lehčí, kultivovanější a úspornější.
Škoda CitigoNovinky se nevyhnuly ani nejmenšímu modelu značky Škoda. Nové tvary dostala kapota, maska chladiče a nárazníky. Přepracovány byly i mlhovky, které mohou být nově osazeny Corner funkcí. Uvnitř vozu se modernizace dočkal přístrojový panel.
Škoda Citigo je k dostání ve výbavě Active, Ambition a Style. K dispozici bude i varianta Monte Carlo a limitované edice Fresh. Pro řidiče toužící po ekologickém provozu je připraven model G-Tec s pohonem na zemní plyn.
I v případě Citigo došlo na cenová zvýhodnění. Ta však nejsou natolik výrazná jako v případě modelu Rapid.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?