Sedm let se v nabídce Mitsubishi drží malé SUV ASX, na jiných trzích známé také jako RVR nebo Outlander Sport. Jeden by čekal novou generaci nebo, vzhledem k představení modelu Eclipse Sport, vyřazení z nabídky. Opak je ale pravdou, v Americe se totiž ukázal další facelift.
Poslední modernizaci prodělal konkurent Škody Yeti už před dvěma lety, do českých showroomů ale ASX s maskou Dynamic Shield dorazilo až na začátku letošního roku. Americké provedení Outlander Sport však nezahálí a ukazuje svou další novou tvářičku. A ta vrací do hry prvek, jenž při minulé omlazovací kúře chyběl asi nejvíce. Jedná se o LED denní svícení, nyní zabudované do nárazníku. Ten je, spolu se svým zadním protějškem, upravený a působí robustněji. Paletu laků doplnila stříbrná Alloy.
Kabina dostala sedmipalcovou dotykovou obrazovku infotainmentu Smartphone Link, který umí rozhraní Apple CarPlay i Android Auto. Spolu s ním došlo k úpravě středového tunelu, a to včetně voliče převodovky.
Ta může být i nadále manuální u základního dvoulitru s pohonem předních kol, o čtyři deci větší benzín (a vlastně všechny ostatní verze v nabídce) má standardně automat CVT. Ten je u předokolky s dvoulitrem nabízen za příplatek. Novinkou je balíček Touring, obsahující panoramatickou střechu, přednárazový systém, upozornění na vyjetí z jízdního pruhu, automatická dálková světla, couvací kameru a dodatečné úpravy pro zmírnění pronikajícího hluku a vibrací.
Do prodeje půjde novinka na podzim, kdy se ukáže v Evropě jasné není.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.