Asi nejbohatším vozovým parkem disponuje Saudská Arábie, v němž najdeme auta typu Bugatti Veyron nebo Mercedes-AMG GT. Italští policisté z Milána však arabským kolegům začali šlapat na paty.
Ačkoliv například policie v Římě používá Lamborghini Huracán, ve městě Miláno si pořídili Ferrari 458 Spider. Jeho příběh je však víc než zajímavý. Konkrétní kousek totiž byl v září roku 2015 zabaven mafii. Tamní zákony pak policejním složkám dovolují, aby zabavené vozy byly převedeny do jejich vlastnictví.
Defacto se vlastně jedná o bezplatné nabytí majetku, a to bez toho, aniž by někdo vynaložil jediné euro v rámci koupě. Na druhou stranou se jedná o nezákonnou činnost, z nichž získané prostředky nelze zločincům jen tak nechat. Místo sešrotování vozu tak raději Italové zvolili cestu menšího zla.
Poplatek za registraci vozu činil 57 Eur a při servisu vozu byly výměněny brzdy. Vůz pak dostal dodatečně specifický polep, LED světla v rámci majáků a bezpečnostní oblouky za přední sedadla. Auto bude určeno na akce, kde bude vzdělávat mladé lidi a poučovat je o tom, že krádeže a zločiny se nevyplácí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.