Když se letos ukázala nová generace vlajkové lodi Lexusu, nikdo asi nečekal, že časem dorazí i ostrá edice F Sport. Nyní to ale potvrdil sám výrobce.
Podle dosavadních zpráv vůz dostane ostřejší tvary karoserie, za které bude moci přítomný body kit. Jistotou bude i lehce snížený a přitvrzený podvozek. Jestliže čekáte na informaci o posíleném výkonu, budete zklamaní. Lexus si s motory nikterak pohrávat nebude.
Edice F-Sport bude vlastně konkurence pro M paket od BMW. Každopádně počítejme s nasazením pro verze LS 500 a LS 500h. Pokud chcete ještě více informací, budete si muset počkat na datum 12. dubna. Tehdy se nám ukáže kompletní vůz a bude zveřejněno datum, kdy vstoupí do prodeje.
V ten samý den se odhalí i další specifikace, jako je třeba výbava, popřípadě další doplňky, související s edicí F-Sport. A nedočkavci se mohou podívat na první snímek vozu, který zveřejnil sám výrobce. Podle něj je evidentní, že se nejspíše máme na co těšit.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?