Japonský sportovní hatchback Swift Sport má potvrzenou příští generaci. V ní se dočká přeplňovaného motoru a pořádné diety.
Konkurence by se tak měla mít na pozoru. Ačkoliv tenhle prcek nemá na to, aby likvidoval evropskou konkurenci, jeho doposud atmosférický motor a dobře odladěný podvozek dokáže nabídnout podstatně více zábavy, kterou dohání výkonností ztrátu na své soupeře.
Zahraniční magazín CarThrottle před pár dny přišel s novými informacemi, které mu sdělil interní zdroj přímo z automobilky. Podle něj přijde opravdu provedení Sport, které se vzdá atmosférické pohonné jednotky. V plánu je instalace řadového čtyřválce 1.4 Booster Jet s výkonem 140 koní.
Když si vezmeme v potaz, že konkurence nabídne přes dvě stovky koní, najednou se Swift zdá jako šnek. Jenže pozor, Suzuki ví, co dělá. V sázku totiž bere hmotnost, která má činit jen 870 kg! Tím pádem zde budeme mít něco, co je ultra lehké, obratné, s dostatečným zátahem a máme dojem, že rázem se budou evropští hráči na poli hothatchů hodně divit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.