Chcete Bugatti, ale nemáte na něj dostatek financí? Pak je tady možnost levnější alternativy, ovšem se dvěma kolama.
A jelikož je cyklistika pro někoho velkým koníčkem, přichází Bugatti s novým jízdním kolem. Jestliže se ptáte na cenu, ta činí za tohle krásné kolo 980 tisíc Kč. Nese název PG Bugatti, váží 5 kg a je z 95 % vyrobeno z karbonu.
Tím pádem je zajištěna lehká váha, snadná ovladatelnost a co víc, v nabídce je hned několik barevných variant. Samo Bugatti říká, že se jedná o speciální městské kolo. Jenže na druhou stranu díky své výjimečnosti vlastně není pro jízdu ve městě vhodné.
A jak jste si jistě všimli, jízdní kolo je nabízeno v těch samých barvách, jako najdeme v nabídce u modelu Chiron. Dát však skoro milion korun za silniční kolo není úplně přijatelné. Mnoho z nás by ale mohlo vlastnit Bugatti, ačkoliv by mu chyběl motor a dvě kola.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?