Na český trh vstupuje do prodeje zmodernizovaný Citröen C-Elysée. Sesterské dvojče Peugeotu 301 tak zná kompletní ceník a my vám ho prozradíme.
Francouzský sedan nižší střední třídy dostal díky faceliftu novou přední masku chladiče, změnily se i oba nárazníky a také grafika předních a zadních světlometů. V rámci omlazení se pak dostalo i na novinku v podobě sedmipalcového dotykového displeje multimediálního systému.
Co se týče pohonných jednotek, u těch změny nečekejte. Stále tak v nabídce figurují benzinové jednotky 1.2 PureTech (82 koní) s manuální převodovkou a 1.6 VTi (115 koní) s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. Co se týče nafty, zde je na výběr známý čtyřválec 1.6 BlueHDi o výkonu 100 koní a pětistupňovým manuálem.
A co vlastně omlazený C-Elysée nabídne v základní výbavě? Určitě zde nebude chybět čtyři airbagy, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, palubní počítač, tempomat s omezovačem rychlosti, mlhovky, elektrické ovládaní oken vpředu a zpětných zrcátek anebo 15" ocelová kola.
V rámci výbav se ale dá pořídit verze s dalšímu prvky, za kterou si připlatíte 20 tisíc Kč. V tu chvíli dostanete elektrické ovládání oken vzadu, klimatizace nebo kožený volant. A jelikož tenhle model není žádným chudákem, za příplatek lze dokoupit prvky jako jsou parkovací senzory nebo navigace. A cena? V základu 259 900 tisíc Kč.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.