Na český trh vstupuje do prodeje zmodernizovaný Citröen C-Elysée. Sesterské dvojče Peugeotu 301 tak zná kompletní ceník a my vám ho prozradíme.
Francouzský sedan nižší střední třídy dostal díky faceliftu novou přední masku chladiče, změnily se i oba nárazníky a také grafika předních a zadních světlometů. V rámci omlazení se pak dostalo i na novinku v podobě sedmipalcového dotykového displeje multimediálního systému.
Co se týče pohonných jednotek, u těch změny nečekejte. Stále tak v nabídce figurují benzinové jednotky 1.2 PureTech (82 koní) s manuální převodovkou a 1.6 VTi (115 koní) s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. Co se týče nafty, zde je na výběr známý čtyřválec 1.6 BlueHDi o výkonu 100 koní a pětistupňovým manuálem.
A co vlastně omlazený C-Elysée nabídne v základní výbavě? Určitě zde nebude chybět čtyři airbagy, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, palubní počítač, tempomat s omezovačem rychlosti, mlhovky, elektrické ovládaní oken vpředu a zpětných zrcátek anebo 15" ocelová kola.
V rámci výbav se ale dá pořídit verze s dalšímu prvky, za kterou si připlatíte 20 tisíc Kč. V tu chvíli dostanete elektrické ovládání oken vzadu, klimatizace nebo kožený volant. A jelikož tenhle model není žádným chudákem, za příplatek lze dokoupit prvky jako jsou parkovací senzory nebo navigace. A cena? V základu 259 900 tisíc Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?