Nissan se chystá ve Spojených státech amerických poprvé představit poslední model GT-R Track Edition. Stát by se tak mělo na dubnové New York Auto Show.
Limitovaná edice Track Edition Nissan GT-R je třetím modelem z řady upravených GT-R, a doplňuje tak verze GT-R Premium a GT-R Nismo. Tvoří tak střed mezi prémiovou verzí GT-R, která je doplněná o prvky z verze Nismo, s cílem poskytovat vyšší výkon a hravost než standardní GT-R. Přičemž cena modelu Track Edition začíná na 3,2 mil., zatímco cena vrcholné verze Nismo startuje na pěti milionech korun.
Všechny modely GT-R 2017 pohání šestiválec o objemu 3,8 L se dvěma turbodmychadly o výkonu 419 kW (570 PS) s výjimkou verze Nismo, kde je výkon motoru vytažen až na 441 kW (600 PS). Co ale verze Track Edition nabízí? V ceně jsou 20“ kovaná kola a nastavení podvozku NISMO, které zlepšuje ovládání vozu na okruhu a poskytuje příjemnější zpětnou vazbu.
Dále se NISMO pustilo do úpravy tuhosti karoserie lepením spojů, výměnou stabilizátorů, tužším uchycením nábojů kol a nové části předního zavěšení. Tyto změny vedou ke zlepšení ovládání vozu na okruhu a větší stabilitě ve vysokých rychlostech a v zatáčkách. Bez úprav nezůstal ani interiér, který poskytuje karbonová přední sedadla, designový volant s hlavicí řadicí páky a dalšími karbonovými doplňky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.