Před pár dny zaslaná tisková zpráva od Škody Auto ukázala jedno velké překvapení. Dost možná totiž vidíme její první elektromobil.
Původně celá tiskovka pojednávala o vývoji krystalického designu. Jenže s jejím koncem byla zveřejněna informace o novém elektromobilu. Letos navíc přijde nová generace modelu Yeti, avšak není jisté, zda se bude tak opravdu jmenovat.
Navíc kromě něho přijde kříženec mezi Rapidem a Yetim. Otázkou tak je, co to vlastně bude. Na druhé straně však přijde i elektromobil, který by svou premiéru mohl odstartovat na autosalonu v Šanghaji. Do výroby by se pak čistě teoreticky mohl dostat do roku 2020. My budeme samozřejmě pro vás celou situaci ohledně elektro škodovky sledovat.
Dost možná ale právě elektromobil s logem Škoda Auto vidíme na prvním snímku. V tiskové zprávě se navíc uvádí mnoho zajímavých informací. Nový designový jazyk značky Škoda přinesl během několika málo let hned několik studií, které vzbudily rozruch a ukazují cestu značky do budoucnosti,“ říká Karl Neuhold, vedoucí designu exteriéru ve Škoda Auto. „Náš záměr je jasně definovaný a nyní jsme připraveni představit další krok.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.