Italská automobilka Alfa Romeo může se svým modelem Giulia slavit. Nedávno jej uvedla na čínský trh a enormní zájem měl za následek okamžité vyprodání.
Do sportovna laděný sedan s pohonem zadních kol vešel do nabídky a prodeje výhradně přes internet. Jenže ani to nezabránilo faktu, že i přes množství 350 kusů se během 33 sekund všechny vyprodaly! Prakticky tak šlo o rychlejší prodej, než mají někteří výroby hypersportů.
S celou zprávou přichází italský web Quattroruote a podle něj se jednalo o speciální úvodní edici Milano. V její specifikaci byl krom bohaté základní výbavy obsažen i benzínový motor s výkonem 280 koní. A i když vůz stál v v přepočtu skoro 1,5 milionu, zájem ze strany čínských obyvatel byl až drtivý.
Na jednu stranu se ale nelze moc divit, jelikož Čína sama o sobě je obřím trhem pro všechny značky a někteří výrobci zde uvádí prodloužené a speciální edice modelů, o kterých si my v Evropě můžeme nechat leda tak zdát.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?