Zaujala vás nová Audi S4? Objednat si jí můžete již nyní

Audi S4
Audi S4, foto: Audi ČR
AutoRoad.cz 21. března 2017 13:47
Sdílej:

Fanoušci vysokovýkonných vozů se čtyřmi kruhy mohou již objednávat nové modely Audi S4 Limuzína a Audi S4 Avant, které snoubí mimořádnou jízdní dynamiku s decentním designem, rozsáhlou výbavou a vysokou úrovní praktičnosti.

Nové Audi S4 má pod kapotou nový vidlicový šestiválec 3.0 TFSI s přeplňováním turbodmychadlem, vyladěný na nejvyšší výkon 260 kW (354 k) a maximální točivý moment 500 N.m. Hnací síla je přenášena na vozovku prostřednictvím osmistupňové samočinné převodovky tiptronic a pohonu všech kol quattro s mezinápravovým diferenciálem Torsen. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h a klasický „sprint“ z 0 na 100 km/h zvládne za pouhých 4,7 sekundy (S4 Limuzína), resp. 4,9 sekundy (S4 Avant). Oba sportovní modely navzdory vysokému výkonu spotřebují v průměru 7,3 litru benzinu na 100 km (S4 Limuzína), resp. 7,5 l/100 km (S4 Avant).

„Audi S4 navazuje na tradici S modelů a nastavuje laťku v segmentu sportovně laděných prémiových vozů střední třídy, v porovnání s předchůdcem je o 75 kilogramů lehčí a o 15 kW (21 k) výkonnější,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika. „Nové Audi S4 má všechny předpoklady získat srdce fanoušků sportovní jízdy, kteří zároveň preferují univerzální využití vozu v podobě velkorysého vnitřního prostoru, komfortu i bezpečnosti v každodenním provozu i na dlouhých cestách. Samozřejmostí jsou také naše nejnovější funkce v oblastech konektivity a asistenčních systémů z vyšších tříd, které jsou dostupné v celé modelové řadě A4.“

Vrcholné postavení nových modelů Audi S4 v rámci řady A4 potvrzuje rozsáhlá sériová výbava, která zahrnuje mimo jiné 18“ kola z lehké slitiny s 5 dvojitými rameny v hvězdicovém designu, sportovní sedadla čalouněná kombinací Alcantary a kůže, přední světlomety LED, zadní světlomety LED s dynamickými ukazateli směru, ozdobné obložení z broušeného hliníku, sportovní multifunkční volant obšitý kůží, asistenční systém Audi pre sense city a systém řízení jízdní dynamiky Audi drive select. Sériově dodávaný sportovní podvozek S, který má o 23 mm nižší světlou výšku než Audi A4, lze na přání nahradit sportovním podvozkem S s adaptivními tlumiči CDC. Na ještě vyšší úroveň posune jízdní vlastnosti na přání dodávaný sportovní diferenciál zadní nápravy.

Stejně jako na všechny modely Audi prodávané na českém trhu se i na nové modely Audi S4 Limuzína a Audi S4 Avant vztahuje prodloužená záruka výrobce na 4 roky/120 000 km. Základní cena pro Českou republiku byla stanovena na 1 599 900 Kč za verzi S4 Limuzína, resp. na 1 650 900 Kč za S4 Avant. Nové modely Audi S4 a S4 Avant lze již objednávat, první vozy budou předány zákazníkům v průběhu jara 2017.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Lamborghini Lanzador

LANZADOR? První elektrické Lamborghini bude také nejvýkonnějším modelem vůbec

Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.

Novinky ze světa EV
Xiaomi SU7 Ultra

Xiaomi SU7 Ultra v prodeji. Žlutého ďábla lze koupit za 1,7 milionu korun

Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.

Ekonomika
NISSAN

Fúze Nissan - Honda bude? Situace se mění

Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.

Testy aut
Škoda Octavia 4

Škoda Octavia Style 2.0 TDI – dieselový etalon mezi služebními vozy

Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?