Nedávno představený McLaren 720S způsobil na ženevském autosalonu poprask. Jeho lehká váha a výkon přes 700 koní ale není finálním počinem značky.
Do budoucna totiž přijde verze LongTail, což znamená, že váha 1 283 kg a výkon 710 koní budou ještě o něco vylepšeny. S informací přichází britský magazín Car and Driver a podle všeho se výrobce inspiruje u závodní varianty slavného modelu F1. Ten v 90. letech ukořistil titul nejrychlejšího produkčního vozu na světě a až Bugatti Veyron ho sesadilo z trůnu.
Zkratka LT se ale u McLarenu neobjevuje poprvé. Mohli jsme jí vidět již u modelu 675 LT, který vycházel z verze 650S. Ten přinesl značce velký úspěch a podle šéfa automobilky Mika Flewitta se každý kdo zná zkratku LT musí dopředu těšit.
Novinka má být nasazena proti Lamborghini Huracán Performante a novinka se pochlubí především přepracovanou aerodynamikou, okruhovějším nastavením podvozku a v sázce je samozřejmě jistá váhová úspora. O nárůstu výkonu se ale zatím jen spekuluje.
McLaren 720 LT ale nejspíše nebude posledním, kdo dostane originální "tuningový" set. Dalším v řadě má být McLaren 570S, u nějž by dle šéfa značky měla lehčí a rychlejší varianta velký smysl.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.