Nedávno představený McLaren 720S způsobil na ženevském autosalonu poprask. Jeho lehká váha a výkon přes 700 koní ale není finálním počinem značky.
Do budoucna totiž přijde verze LongTail, což znamená, že váha 1 283 kg a výkon 710 koní budou ještě o něco vylepšeny. S informací přichází britský magazín Car and Driver a podle všeho se výrobce inspiruje u závodní varianty slavného modelu F1. Ten v 90. letech ukořistil titul nejrychlejšího produkčního vozu na světě a až Bugatti Veyron ho sesadilo z trůnu.
Zkratka LT se ale u McLarenu neobjevuje poprvé. Mohli jsme jí vidět již u modelu 675 LT, který vycházel z verze 650S. Ten přinesl značce velký úspěch a podle šéfa automobilky Mika Flewitta se každý kdo zná zkratku LT musí dopředu těšit.
Novinka má být nasazena proti Lamborghini Huracán Performante a novinka se pochlubí především přepracovanou aerodynamikou, okruhovějším nastavením podvozku a v sázce je samozřejmě jistá váhová úspora. O nárůstu výkonu se ale zatím jen spekuluje.
McLaren 720 LT ale nejspíše nebude posledním, kdo dostane originální "tuningový" set. Dalším v řadě má být McLaren 570S, u nějž by dle šéfa značky měla lehčí a rychlejší varianta velký smysl.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?