Mnichovská automobilka BMW přichází s novinkou. Tou je šestka kupé v limitované edici M Sport.
Nová modrá šestka bude nabízena ve všech karosářských variantách s klasickými běžně dostupnými pohonnými jednotkami. V základu pak čekejme osmistupňovou automatickou převodovku a každý zájemce dostane na výběr, zda chce verzi s pohonem zadních nebo všech kol.
A jak poznáme, že se jedná o speciální edici M Sport? Jasným znakem bude svítivě modrá metalíza a 20" kola z lehké slitiny. Pokud by i tak někdo pochyboval, může se řídit podle tmavých krytů vnějších zpětných zrcátek z uhlíkových vláken.
Stranou ale nezůstal ani interiér. Ten je nově obohacen o jemnou černou kůži s modrými detaily. Kabina je bohatá i na uhlíková vlákna, která najdeme na palubní desce nebo páce voliče převodovky. Snad naprostým základem každé speciální edice jsou prahové lišty s označením "M Sport Limited Edition".
Na evropských trzích se nové BMW 6 M Sport objeví příští měsíc, ovšem jeho cena zatím není známa. Stejně tak se neví, v kolika kusech se vlastně novinka vyrobí. BMW to zatím pečlivě tají.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?