Mnichovská automobilka BMW přichází s novinkou. Tou je šestka kupé v limitované edici M Sport.
Nová modrá šestka bude nabízena ve všech karosářských variantách s klasickými běžně dostupnými pohonnými jednotkami. V základu pak čekejme osmistupňovou automatickou převodovku a každý zájemce dostane na výběr, zda chce verzi s pohonem zadních nebo všech kol.
A jak poznáme, že se jedná o speciální edici M Sport? Jasným znakem bude svítivě modrá metalíza a 20" kola z lehké slitiny. Pokud by i tak někdo pochyboval, může se řídit podle tmavých krytů vnějších zpětných zrcátek z uhlíkových vláken.
Stranou ale nezůstal ani interiér. Ten je nově obohacen o jemnou černou kůži s modrými detaily. Kabina je bohatá i na uhlíková vlákna, která najdeme na palubní desce nebo páce voliče převodovky. Snad naprostým základem každé speciální edice jsou prahové lišty s označením "M Sport Limited Edition".
Na evropských trzích se nové BMW 6 M Sport objeví příští měsíc, ovšem jeho cena zatím není známa. Stejně tak se neví, v kolika kusech se vlastně novinka vyrobí. BMW to zatím pečlivě tají.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?