Mnichovská automobilka BMW přichází s novinkou. Tou je šestka kupé v limitované edici M Sport.
Nová modrá šestka bude nabízena ve všech karosářských variantách s klasickými běžně dostupnými pohonnými jednotkami. V základu pak čekejme osmistupňovou automatickou převodovku a každý zájemce dostane na výběr, zda chce verzi s pohonem zadních nebo všech kol.
A jak poznáme, že se jedná o speciální edici M Sport? Jasným znakem bude svítivě modrá metalíza a 20" kola z lehké slitiny. Pokud by i tak někdo pochyboval, může se řídit podle tmavých krytů vnějších zpětných zrcátek z uhlíkových vláken.
Stranou ale nezůstal ani interiér. Ten je nově obohacen o jemnou černou kůži s modrými detaily. Kabina je bohatá i na uhlíková vlákna, která najdeme na palubní desce nebo páce voliče převodovky. Snad naprostým základem každé speciální edice jsou prahové lišty s označením "M Sport Limited Edition".
Na evropských trzích se nové BMW 6 M Sport objeví příští měsíc, ovšem jeho cena zatím není známa. Stejně tak se neví, v kolika kusech se vlastně novinka vyrobí. BMW to zatím pečlivě tají.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.